• Anonym (drained)

    Är ihop med en vampyr (på riktigt)

    Jag är en tjej som är tillsammans med en manlig vampyr. Jag har träffat honom i precis 3 månader idag och min värld har verkligen blivit omskakad.

    Vet att många här inte kommer tro på mig. Men ni som gör det, hur skulle ni gjort i min sits? Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till längre för finns ingen IRL jag kan prata med om det här...mina vänner och min familj vet såklart ingenting. Det känns farligt. Men jag gillar honom verkligen och han får mig att känna mig trygg.

    Skulle ni vågat berättat det för nån annan? Vill inte bli klassad som galen...

  • Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)
  • Tindraa Elinn Mariaa Blombergg

    Hej är du fortfarande ihop med honom jag har sökt efter en vampyr i hella mitt liv känns det som i alla fall. Jag hoppas att jag kan hjälpa dig och du kan hjälpa mig. Jag vill verkligen träffa en vampyr.!

  • BlackTXS

    Vampyrer existerar på riktigt, tro det eller ej. (nej, drakar och enhörningen existerar inte).

    I vilken utsträckning och i vilken mån dem har krafter vet vara dem i "cirkeln".

    Att håna och idiotförklara dem som tror är vanligt men det finns bevis.

    Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med din pojkvän då jag har information och frågor som skulle behöva hans uppmärksamhet.

    Då jag själv vill bli en i klanen så skulle jag vara tacksam.

    Att konfrontera honom är det enda rätta om du verkligen tycker om honom.

    Mvh..

  • Anonym4637

    Jag är själv en vampyr men jag tycker att du borde visa honom hur du skänner om att han är en vampyr. Jag tycker att du ska bäretta för dina föreldrar de skulle nog vilja veta mer så ha aldrig din förväntan nere ???? Fighting????????

  • Vampyrälskaren12

    Finns verkligen ventiler på riktigt isånnafall vill jag ha en med mig monterar det bästa jag vet ibland får jah väldigt vassa tänder och jag blir sugen på människoblod och det är därför jag inte gillar att vara med folk det är som om någon tvingar mig att ta blodet av något eller någon

  • Mattis R

    Låter spännande:) Jag och frugan undrade just om det finns vampyrer på riktigt så man inte åldras? jag kanske låter knäpp men jag skulle vilja leva som vampyr med min fru :) Låter det knäppt???? vill inte åldras vill vara evigt unga:)

  • Mattis R
    Anonym (drained) skrev 2012-04-28 05:48:40 följande:

    Jag är en tjej som är tillsammans med en manlig vampyr. Jag har träffat honom i precis 3 månader idag och min värld har verkligen blivit omskakad.

    Vet att många här inte kommer tro på mig. Men ni som gör det, hur skulle ni gjort i min sits? Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till längre för finns ingen IRL jag kan prata med om det här...mina vänner och min familj vet såklart ingenting. Det känns farligt. Men jag gillar honom verkligen och han får mig att känna mig trygg.

    Skulle ni vågat berättat det för nån annan? Vill inte bli klassad som galen...


    vill du skriva till mig om mitt svar ??? hör gärna av dig då
  • Mattis R
    Mattis R skrev 2021-06-06 00:14:30 följande:

    Låter spännande:) Jag och frugan undrade just om det finns vampyrer på riktigt så man inte åldras? jag kanske låter knäpp men jag skulle vilja leva som vampyr med min fru :) Låter det knäppt???? vill inte åldras vill vara evigt unga:)


    vill gärna bli vampyrer kan inte ni kanske hjälpa oss? eller som sagt låter jag knäpp nu??
  • Mattis R
    Anonym (drained) skrev 2012-04-28 05:48:40 följande:

    Jag är en tjej som är tillsammans med en manlig vampyr. Jag har träffat honom i precis 3 månader idag och min värld har verkligen blivit omskakad.

    Vet att många här inte kommer tro på mig. Men ni som gör det, hur skulle ni gjort i min sits? Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till längre för finns ingen IRL jag kan prata med om det här...mina vänner och min familj vet såklart ingenting. Det känns farligt. Men jag gillar honom verkligen och han får mig att känna mig trygg.

    Skulle ni vågat berättat det för nån annan? Vill inte bli klassad som galen...


    tycker inte du låter galen :)
Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)