Älskat tre gånger i år
Jag har läst och diskuterat i trådar här på FL i kanske ett år nu. Man blir ledsen och nedstämd. Jag kom hit för att få tips på hur man får igång sexlivet efter att det dött.
Jösses, vad detta är ett vanligt problem.
Prata om det, säger alla. Det är lösningen.
Jag är en man på 42 år boende i en medelstor stad i Sverige. Jag gifte mig med en kvinna för att hon blev gravid en månad efter vi träffades. Vi fick en dotter och sen en dotter till. Allt var egentligen galet förutom att jag älskade mina barn oerhört mycket. Det blev skilsmässa 2005. Jag var 35 år gammal och hade aldrig svepts bort av kärlek, tills HON kom in i mitt liv. På sommaren 2008 stod hon bara där. Gud vad vacker hon var. Det var kärlek vid första ögonkastet för oss båda. Kärleken är (nästan) lika stark idag.
Vi inledde ett mycket passionerat sexliv. Vi kunde inte få nog av varandra. Mitt självförtroende växte sig enormt. Efter tre månader fick hon träffa mina barn och de tyckte om henne. Hon hade/har inga barn och vill inga ha. Jag var så lycklig att jag när som helst trodde att jag skulle vakna ur en dröm.
Efter sex månader märkte jag hur hennes sexlust minskade. Vi gick drastiskt från typ 1-2 ggr per dag till 2 ggr i veckan. Inget särskilt hade hänt i livet. Hösten 2009 var vi nere på 1 gång var annan vecka. Jag ville prata om det. Hon fräser och säger att just nu finns ingen sexlust alls. Jag har det för din skull.
Sen har det gått stadigt utför. I år har vi älskat tre gånger. Älskat är väl fel ord, vi har haft sex. Med det avståndet mellan gångerna tar det inte lång tid innan det är över. Jag kan förstå att det inte är något att längta efter.
Varje gång jag försöker prata om det fräser hon bara. Om du lämnar mig ifred så löser det sig. Löser sig? Hur löser sig?
- Kommer lusten tillbaka?
- Kommer lusten att dö även hos mig?
- Separation?
Allt skulle naturligtvis vara enkelt om jag inte fortfarande älskade henne så oerhört mycket. Men jag har märkt att de senaste sex månaderna har jag förändrats. Jag blir sur och grinig (vilket jag aldrig är annars). Jag drar mig undan.
Hon är så vacker och så sexig. Jag känner mig som en svältande bäbis som har en vällingflaska dinglade framför ögonen hela tiden, men kan inte nå den. Jag ser henne i sin vackerhet varje dag. Vi sover nakna bredvid varandra. Hennes kropp är perfekt och lockar fram så mycket åtrå att jag nästa spricker. Men hon vill inte. Hon är smart och allmänbildad, och vi kan ha långa intressanta intellektuella diskussioner, men jag vill helst bara slita av henne kläderna och ha sex. Sen kan vi prata om historia och politik.
I morse satt jag vid köksbordet och drack lite kaffe. Hon kom upp. Lite ruffsig i håret efter natten. Helt naken. Kommer fram till mig och pussar mig. God morgon, säger hon. Sen tar hon fram en hårsnodd och sätter upp det bångstyriga håret. Fortfarande ståendes naken med sin perfekta kropp.
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH, skriker det inom mig. FAAAAAAAAAAAANNNNNNNN, vad jag vill att denna människa skall visa lite åtrå för mig.
Tänk er nu in i att bara lugn prata och vara trevlig. Det går säkert bra i en dag. Nu är det kanske 30:e dagen på raken detta upprepas sen vi senast hade sex. Före det var det kanske 45 dagar av detta sedan sex gången före.
Nu säger någon: "Men pussas ni och kramas? Visar ni känslor för varandra? Hittar ni närhet på andra sätt?"
Jodå, jag har varit "duktig" på det hela tiden. Men man kan ju inte leda in ett svältande barn från Afrika på McDonalds 2 ggr per dag utan att han/hon får någon mat.
Jag har aldrig i mitt liv varit otrogen. Men om en kvinna kom fram till mig nu och sa "Ska vi knulle lite?" skulle det vara svårt att stå emot.