• Anonym (Kär? Förälskad?)

Hon gör mig galen men vet inte om det

Jag har börjat umgås med en tjej som är helt underbar! Hon får det att pirra i kroppen och jag vill bara vara med henne så mycket jag kan. När hon tittar på mig så blir jag generad och börjar fnittra :) Grejen är den att jag har inte en aning om hur hon känner. Jag vet inte ens om hon är bisexuell! Det enda jag vet är att när ses och kramar om varann så vill jag bara kyssa henne :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-11 20:01
    Jag har aldrig nånsin känt så här för nån av samma kön! Det är spännande och underbart! Men även jobbigt eftersom att jag inte har en aning om hur jag ska få reda på om hon ens är intresserad av tjejer!

• Svar på tråden Hon gör mig galen men vet inte om det
  • Anonym (Same shit)

Jag tror vi är ganska många som har varit och är i din situation.

Anonym (Same shit) skrev 2012-05-11 22:42:48 följande:
    Jag tror vi är ganska många som har varit och är i din situation.
    Jo,det är kanske så
  • Anonym (Kär o Galen)

Visst är det plågsamt men samtidigt så fantastiskt! Jag är sen snart ett år förälskad i en tjej, men vi är båda gifta med män. Vi arbetar dessutom i samma arbetslag så det blir väldigt komplicerat om vi inleder en relation. Det blir nog också en konstig stämning om jag berättar om mina känslor och hon inte är intresserad.
    Hon har fått mig att inse att jag aldrig tidigare varit kär. Mitt hjärta exploderar snart av alla känslorna som hon väckt.
    Jag har iofs alltid varit attraherad av andra tjejer men försökt trycka undan de känslorna. Men nu går det snart inte längre, jag vill bara skrika ut för hela världen att jag är lesbisk....tror jag :-\

Det är mycket som snurrar i mitt huvud. Är jag verkligen lesbisk? Vågar/orkar jag gå igenom en skilsmässa? Ska jag eller ska jag inte berätta om mina känslor för henne?

Anonym (Kär o Galen) skrev 2012-05-14 15:28:37 följande:
    Visst är det plågsamt men samtidigt så fantastiskt! Jag är sen snart ett år förälskad i en tjej, men vi är båda gifta med män. Vi arbetar dessutom i samma arbetslag så det blir väldigt komplicerat om vi inleder en relation. Det blir nog också en konstig stämning om jag berättar om mina känslor och hon inte är intresserad.
    Hon har fått mig att inse att jag aldrig tidigare varit kär. Mitt hjärta exploderar snart av alla känslorna som hon väckt.
    Jag har iofs alltid varit attraherad av andra tjejer men försökt trycka undan de känslorna. Men nu går det snart inte längre, jag vill bara skrika ut för hela världen att jag är lesbisk....tror jag :-\

Det är mycket som snurrar i mitt huvud. Är jag verkligen lesbisk? Vågar/orkar jag gå igenom en skilsmässa? Ska jag eller ska jag inte berätta om mina känslor för henne?
    Oj,vad tungt att bära på alla dem känslorna och funderingarna.Stooor kram till dig.Jag känner inte att jag vill lämna min man för denna kvinnan.Men jag mår väldigt bra och känner massor med underbara känslor när hon är nära mig eller tittar på mig Solig Hmm,finns det inget sett för dig att få reda på om hon känner såna känslor för dig? Umgås ni privat med?
    Jag vet att jag inte är lesbisk men jag vet att jag är bisexuell Skrattande
    Hoppas att du får räta på dina känslor och funderingar.

Kraaaam
  • TeamRocket
    Anonym (Kär o Galen) skrev 2012-05-14 15:28:37 följande:

Oj, många starka känslor som snurrar runt förstår jag.
    Vill ändå gratulera dig till att faktiskt på uppleva äkta förälskelse, det är ju det bästa som finns!!

Så lycklig jag träffade henne igår igen! Det bästa av allt va den gemensamma duschen

Jag är så lycklig. Jag träffade henne igår igen :) Det bästa av allt va den gemensamma duschen. Jag kunde inte låta bli att titta på henne och hennes underbara kropp! Men jag vet ju fortfarande inte om hon är lagd åt det hållet eller ens binyfiken! :(

• Anonym (Kär o Galen)

Wow, gemensam dusch! Jag är så avundsjuk, önskar jag kunde få vara så nära henne som jag är kär i.
    Men är det verkligen vanligt att heterotjejer duschar tillsammans? Hon kanske är lite intresserad ändå, eller?

Jag har varit på resa med "min" tjej, vi delade rum. Jag hade tänkt berätta för henne att jag nog är bisexuell, men jag fegade ur Är så rädd att arbetssituationen ska bli konstig om det skulle visa sig att hon inte är intresserad av mig.
    Vi dansade på kvällen och hade djup ögonkontakt ett par gånger, då blixtrade det i hela kroppen. Hennes hud är lent som silke och jag längtar så efter att få ligga och smeka hennes hud, kyssa henne, krama henne. Åååååh vad jag vill ha henne!

• Anonym (Kär o Galen)

Hur har det gått för dig med din förälskelse?

Anonym (Kär o Galen) skrev 2013-02-10 09:16:08 följande:
    Hur har det gått för dig med din förälskelse?

Vi har inte setts på väldigt länge nu :( Duschen va underbar och jag såg att hon tittade på mig under tiden vi duschade :) Så underbart. Vi tränade tillsammans på hennes jobb så det va bara hon och jag så därför vi duschade ihop :) Men jag njöt för fullt :D

Hur går det för dig? Har du sagt något till henne?
  • Anonym (Kär o Galen)

Vet inte om ditt svar föll bort eller om du ställer min fråga tillbaka till mig. 

Jag är fortfarande lika kär, men har inte velat berätta något för henne. När vi pratat relationer har hon hela tiden sagt att hon inte är intresserad av att lämna sin man, så det känns inte som att det är någon idé att säga något om mina känslor för henne. 

Men, jag har i alla fall separerat från min man och kommit ut med att jag är lesbisk för mina vänner och min närmsta familj. Så nu är min plan att hitta någon annan tjej att kära ner mig i, gärna någon som faktiskt är tillgänglig

Har det blivit nåt mer av din förälskelse eller har den försvunnit? 

Aaaaaah,ok vad skönt för dig :) Då ska jag hålla tummarna för dig att det dyker upp en underbar,härlig tjej snart :) Jag ar inte träffat henne sen förra sommaren :( Men jag kommer få träffa henne i vår och sommar :) Men svårt att få den kontakten med henne där jag kommer att få träffa och se henne :(

Svar på tråden Hon gör mig galen men vet inte om det