4-åring som kissar ner sig
Hej!
Jag har en son som nyss blivit 4 år. Han har varit torr sen han var 2, 8 månader fast det har hela tiden gått i vågor. Ibland klarar han det galant men oftast är det lite kiss i kalsongerna. Han säger aldrig till när han behöver kissa eller när han är blöt. Nu sista veckorna har han börjat kissa ner sig helt och bryr sig inte utan kan springa omkring så här hemma! Vi har testat allt känns det som, vi har låtit det vara bara hjälpt honom att byta kalsonger men inte pratat mer om det, vi har blivit ledsna och försökt prata med han men ingenting hjälper. Vi har även gett han ansvaret själv vilket resulterade i att han sprang omkring helt blöt hela dagarna.
Två dagar har han nu fått springa hemma naken och då funkar det bra, han kissar själv när han blir kissnödig. Testade ikväll att ta på kalsonger och byxor men då kissar han ner sig igen. Vad ska vi göra? Varför går det bra när han är naken men inte annars?
Ska vi ta på han blöja igen i några veckor och börja om sen? Jag börjar tappa hoppet och känner mig väldigt ledsen över det här.
Är inge roligt att åka bort när vi måste ha flera ombyten med oss jämt! Han bajsar i blöja och säger då till. Men vill inte bajsa på toa! Känner mig besviken på mig själv och undrar vad vi gjort för fel då det inte fungerar för vår son!
Är väldigt tacksam för svar!
Mvh en väldigt ledsen och besviken (på mig själv) mamma!