30+ gravida i Göteborg med bf hösten 2012
Hej! Är gravid i vecka 15, första barnet. Skulle vara kul att lära känna andra gravida i Göteborg som är 30+
och som ska ha barn i höst. Har bf ca 30 oktober. Gå och fika kanske?:)
Hej! Är gravid i vecka 15, första barnet. Skulle vara kul att lära känna andra gravida i Göteborg som är 30+
och som ska ha barn i höst. Har bf ca 30 oktober. Gå och fika kanske?:)
Hallå, det var ett tag sen. Det har varit fullt upp här, med pendling, plugg och praktikjobb. Nu har det lugnat ner sig lite i alla fall och inser att nu börjar det verkligen närma sig även för min del Stort GRATTIS Erofila till dottern. Skönt att höra att allt gick bra. Och tack för fikainbjudan. Jag tror att jag kan komma. Du får gärna inboxa adressen. Tankar till alla er andra också som har era små hos er.
Hej! Roligt att så många kommer! Jag har inboxat er, säg till om jag missat någon!
Min sötnos har blivit en knubbis med hamsterkinder.. Hon har sovit mycket sista dygnen och jag hoppas det håller sig så.
Ser fram emot att träffa er alla!!!
Jag kommer tyvärr inte imorgon. Min tvååring har fått utslag över hela kroppen, så vi måste till VC. Hoppas jag kan följa med nästa gång istället. Och hoppas ni får en mysig bebisdejt.
Jag väntar ff på bebis :)
OCH har en febrig treåring, så ska absolut inte sprida nåt dagisvirus bland era små!
Ha en mysig träff!!
Haloj! Det var trevligt att ses idag med bebisarna! Kul att se vilka det var som
gömde sig i magarna...
Så lätt det var att promenera hem sedan nu när det mesta av snön smält bort.
Det var ju rätt tungt för några dagar sedan bara med all snö..
Hoppas att ni alla får en mysig jul! Vi får ses igen i januari!?
Zataro, Scilla och Pillevin..hoppas ni kan komma på nästa träff istället.. Hoppas barnen blir friska snart!
Lillen75: Inte så långt kvar tills du också har en bebis nu..Ja, mysigt att det är jul snart
Japp ha en riktigt god jul på er ......
Det var tråkigt att vi inte kunde komma sist hem till erofilia. Men med två sjuka barn så gick det inte. Det har varit riktigt jobigt för minstingen med förkylningen, ett tag trodde jag att vi skulle behöva söka hjälp men tack och lov så blev det bättre. Det är så jobigt med förkylningar för de små.
Hoppas att alla har haft en bra jul och att ni får en bra start på det nya året!
Hoho, hur mår ni alla här inne? Kram
Jag mår bara bra längtar tills den 21 mars för då kommer bebisen ......