• Together90

hjälp mig - vilken kön är detta? bild

Ja som rubriken lyder kan ni gissa på vilket kön detta är ? Du ska kolla mellan dem röda strecken, du ser alltså rumpan till vänster och bilden visar även två benpipor (det som är mest vitt)

Så snäll hjälp mig..jag väntar nämligen tvillingar och den ena visade upp sig och hade en snopp :) Men den andra låg så knasigt och svårt att se... :)

Tack på förhand   
    Http://treblirfem.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || Gravid med tvillingar efter många upprepade missfall
  • Svar på tråden hjälp mig - vilken kön är detta? bild
  • SandraMariaH

Gissar också på pojke, har en tjej sedan tidigare och den andra ligger i magen. När jag väntade nr1 visade bm att det var en tjej, de typiska "tre strecken" syntes väldigt tydligt. Nu detta rul hann hon inte ens nämna något förens jag själv sa att det var en tjej. Båda mina har visat sig väldigt tydligt :) ungefär som bilden "beckah" lade ut, längst ner till höger där det visar tjej.

• wity

Tror på en flicka.

♥ Tyra 031010 ♥ Wilhelm 050628 ♥ Alvin 100826 ♥
  • Together90

Jaha alla gissar så olika..jag själv har ingen aning.

Jag vill tro tjej men lutar åt en pojke till haha triss i gossar haha
    kram  

Http://treblirfem.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || Gravid med tvillingar efter många upprepade missfall
  • Filuren83

Jag tror att det är en tjej. Det som förvirrar är att det känns som en jäkligt bra bild där man verkligen ser att det är en flicka. Alltså inte bara tre streck som ska föreställa flicka. Det ser ju ut som en snippa med blygläppar och hela kittet. Vi fick se en liknande bild på vår tjej.

• Together90
    Filuren83 skrev 2012-05-17 08:55:32 följande:
    Jag tror att det är en tjej. Det som förvirrar är att det känns som en jäkligt bra bild där man verkligen ser att det är en flicka. Alltså inte bara tre streck som ska föreställa flicka. Det ser ju ut som en snippa med blygläppar och hela kittet. Vi fick se en liknande bild på vår tjej.

Har du bild på det? :)

Kram
  • Filuren83
    Together90 skrev 2012-05-17 09:28:18 följande:
    Har du bild på det? :) Kram
    treblirfem.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || Gravid med tvillingar efter många upprepade missfall

Nej, vi fick inte bild på det. Men det såg liknande ut. Väldigt tydligt. Sa inte bm något om kön?
  • aysn

Det var lite lurigt. Har själv en pojke och en flicka där man båda gångerna såg tydligt vad det var. Här är det inte alls like självklart. Hm... Först tänkte jag nog pojke, men det ser faktiskt inte ut som hos min pojke. Du får uppdatera när ni vet

• ius lexis

jag tycker det ser ut som en flicka

Svar på tråden hjälp mig - vilken kön är detta? bild