• danne80

Vad gör man när....

Vad gör man när ens partner inte heltplötsligt vill vara nära eller " vill " mer ?

Gillar att teasas och så men vill aldrig komma till kritan  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-02 09:46
    hmm, jag får nog acceptera läget ett tag och och omvärdera om ett tag, förstår bara inte själva grejjen med att hålla på att teasas för att sedan skita i det?
    Jag börjar mer och mer tappa intresset pga detta.
    nå ja, det finns ju alltid en förklaring till saker och ting.....men den kommer oftast för sent

• Svar på tråden Vad gör man när....
  • Anonym (eeeh)

Accepterar läget eller gör slut.

• Anonym

kommer hem till mig ist? skämt åsido, dags att dumpa henne då, verkar ju inte intresserad?

• danne80

Det tråkiga i en sån här situation är ju att funkar det inte så är det ju en hel familj som ska delas.
    Man vill ju in i det sista att det ska fungera och vara som det ska, men har försökt disskutera det och det hjälper ju inte.

Hoppas att det löser sig, tror kanske man ska andas genom näsan  en vecka till och se. Löser det sig inte så gör vi nåt annat istället   

• Anonym (eeeh)
    danne80 skrev 2012-06-03 04:23:35 följande:

Det tråkiga i en sån här situation är ju att funkar det inte så är det ju en hel familj som ska delas.
    Man vill ju in i det sista att det ska fungera och vara som det ska, men har försökt disskutera det och det hjälper ju inte.

Hoppas att det löser sig, tror kanske man ska andas genom näsan  en vecka till och se. Löser det sig inte så gör vi nåt annat istället   

Så sexet är det enda som håller ihop er familh?
  • danne80

Nu hoppas ju jag att även du förstår att så inte är fallet, men det var en sak som inte kanske var den roligaste just.
    Nu funkar det som vanligt, tack för det :) alla är glada och lyckliga,

• Tom Araya

Vad menar du med teasa (skriv på svenska, människa!)?
    Måste man gå vidare till sex efter lite hångel och smek?

• Anonym (eeeh)
    Tom Araya skrev 2012-06-08 06:01:00 följande:
    Vad menar du med teasa (skriv på svenska, människa!)?
    Måste man gå vidare till sex efter lite hångel och smek?

Ja det måste man tydligen, annars är man frigid.
  • danne80

Jag vet inte hur det här gick från en fundering till ägg kastning :) men nån måste ju göra det med ;)

Svar på tråden Vad gör man när....