• TrueMeaning

    Ägglossning på gång? *bild*

    Vad tror ni?? Är ägglossning på gång?

    Igår när jag testade med äl-test ca kl 17.00 fick jag supersvagt, knappt att andra strecket syntes.

    Idag kl 09.30 (morgonurin) fick jag detta test Förvånad 
    Jag ska ta ett senare ikväll tänkte jag och se om det är lika eller om det är lite starkare... 


    Eftersom sambon har få simmare men bra enligt provet så vill jag inte att vi har sex i onödan Gråter Vi hade sex igår kväll som tur är men frågan är då om vi kan ha sex ikväll igen eller om vi ska vänta tills imorgon kväll?

    Men är det tecken på att ägglossningen är på G? Jag har inte de där berömda flytningarna som alla pratar om, har aldrig haft dem heller Rynkar på näsan
    Men finnar har jag fått, 3 stycken och jag som aldrig har finnar! Jisses vad jag blev förvånad när de ploppade upp!!



     Hoppas verkligen på ägglossning då detta är mitt första test sedan augusti som visar starkt streck! Jag hade ju bruna flytningar från 11 april till 25 maj... Kanske det är ägglossning som är på gång. 
    Gud va nojjig man blir då!! 
    Väntan har blivit en del av våra liv
  • Svar på tråden Ägglossning på gång? *bild*
  • TrueMeaning

    Här kommer alla testen i en bild De andra testen har ju torkat så de ser svaga ut... Men nu när jag tittade på det nyaste testet (nedersta på bilden) så är det ganska starkt än, så stigningen verkar hålla i sig



    Väntan har blivit en del av våra liv
  • FrökenIda
    TrueMeaning skrev 2012-06-06 11:55:59 följande:
    Ah det kanske det gjorde!! Har du oregelbunden mens ?
    Jag har inte en aning om när min mens ska börja :(

    Jag hoppas mitt Test är starkare ikväll eller imorgon. Vill så gärna ha bebis nu, försökt i snart två år utan ett tecken till graviditet!! :(
    Fortsätt kämpa =) Hör om jätte många som försöker flera år och wips så blir de gravida en dag =)

    Jag har också en ohyggligt jobbig och oregelbunden mens :/ Det är jobbigt då man aldrig vet när man varken ska ha ägglossning eller mens eller hur länge mensen stannar. Sambon och jag köpte också äl test nu så började i förrgår efter min blödning slutade. Vi har försökt få barn sen i nov 2011. Plussade i tisdags men fick mf :/

    Jag har dock läst att strecket ska vara LIKA STARKT eller STARKARE än kontroll strecket så ett litet tips (om du sambon har lite få simmare) att avvakta med samlag till strecket är lika starkt :)

    Mina streck har kommit fram alla dagar nu sen vi började, men det är mycket svagt så vi har nog några dagar på oss innan ägglossning.

    Hur har det gått för dig? =) 
  • FrökenIda
    TrueMeaning skrev 2012-06-07 09:13:46 följande:

     


    Här kommer testet från igår kväll.... Tycker det är lite svagare än vid 17tiden (se föregående bild).
    Men jag drog med sambon in i sängen igår så vi kan inte ha missat äl iaf :-P 
    Jag var väldigt öm i tjejmagen igår kväll, kändes nästan som jag inte var tillräckligt upphetsad fast jag var det. Efteråt kändes det som jag hade typ kramp i tjejmagen... 
    Detta tycker jag ser starkare ut =)
  • TrueMeaning
    liten giraff skrev 2012-06-11 08:57:31 följande:
    såhär såg mitt test ut när det var som starkast förra cykeln (ursäkta bildkvaliten): 

     


    Det var ju riktigt starkt!!
    Väntan har blivit en del av våra liv
  • TrueMeaning

    Ah du tänkte så :-P

    Jag är väldigt säker på att det inte blir något denna månad. Jag har blivit förkyld med feber och halsont

    Jag har däremot väldigtmycket  vita lotionaktiga flytningar Förvånad Brukar vara "normala-flytningar"-fri varje månad hahaha (brukar aldrig ha flytningar)
     


    Väntan har blivit en del av våra liv
Svar på tråden Ägglossning på gång? *bild*