Kvinna: Hur stor åldersskillnad har det varit som mest?
Kvinna: Av dem du har haft sex med. Hur stor har ålderskillnad varit som mest mellan dig och en sexpartner? Är åldern någonting du först tänker på om du känner dig attraherad?
Kvinna: Av dem du har haft sex med. Hur stor har ålderskillnad varit som mest mellan dig och en sexpartner? Är åldern någonting du först tänker på om du känner dig attraherad?
Var 25 år och var med en man som var 40 år. När jag var 29 år så hade jag sex med en kille som sa att han var 24 men visade sig att han var 19 år.
Jag (21) lever tillsammans och har barn tillsammans med min sambo som är 40. :) Har nog alltid gillat lite äldre herrar... ;)
Jag var 13 när vi träffades, han var 35. Sedan fyllde jag 14. Så, 35-14=21 år..
Vi var tillsammans tills jag var 16, jag behövde bygga ett nytt liv, han äcklade mig nästan då. Ett tonårsliv ville jag ha, mitt liv tillbaka. Mådde mycket dåligt under åren vi var tillsammans (förlovade till och med).
Idag är jag nästan 30 år och väldigt framgångsrik med bra utbildning, så jag gjorde rätt i att bryta mig loss i tid. Har även en underbar familj idag så allt gick väl!
Jag 37 o han 45 så åtta år då... övriga jag haft har varit i min ålder plus max ett par år.
Tala om att vara testosteronstinn. (Dumt skämt) Samtidigt som i alla fall jag tycker det är mycket tragiskt. För det är inte utan att jag undrar hur en sådans människas bakgrund ser ut. Allt sedan gromning är väldigt snarlikt detta med pedofili dvs. en vuxen människas sexuella dragning till barn. För man kan ju undra vad det är som gör att en vuxen människas har sådana dragningar. Observera att detta är något som även gäller kvinnor. Men som det tyvärr talas väldig lite om.
10 år är mycket om någon är under 23 kan jag tycka men om båda är 30 plus spelar nog ålder mindre roll, då riskerar man inte maktmässig utnyttjning/omognad på samma sätt (och man slipper omgivningens oro).
Ingen alls.
Jag träffade ett par som var 27 år yngre än mig för några år sedan, uppåt är det 4 år.
Jag 38, han 25
Uppåt, ca 4-5 år när jag va mkt yngre.