Min man har slutat att prata med mig..
Ja jag kan förklara lite av vad som har hänt... För 3 dagar sedan var jag hemma med vårt barn och jag hade bjudit hem en kompis( Som inte e vanlig) som provsminkade mig...Vi hade hur trevligt...Min man kommer hem jag ger han mat och popat popcorn till han och allt e som vanligt..Hon går hem jag hoppar i säng min man kommer efter...
I sängen frågar han mig hur bra jag känner henne för man kan inte lite på folk om dom kanske ska ta dina ringar eller något annat...Hmm tänkte jag...Ja jag har känt henne länge men aldrig umgåts med henne för...Sen somnade vi...
Nästa dag efter kommer han hem från sitt jobb säger knappt något jaf frågar om det är något fel..Men nä det var det inte med en ton som låter Ledsen/sur jag frågar om han e ledsen nä det var han inte...Jag ger han mat frågar om jag sak tappa upp ett bad nä det skulle jag inte...jag går och lägger mig tidigt för det känns inte bra mellan oss...
Dagen efter innan han ska gå till jobb brukar han alltid säga att vi ska ha en bra dag och jag brukar säga att han får han en bra dag på jobb...Men det gjorde han inte utan han sa hej då stängde igen dörren och jag skrek ha en bra dag han sa detsamma och smällde dörren...Hmmm...
Idag fick vi en ny soffa så jag hade fixat och donat här hemma...Han kommer hem märker det men säger inget utan han säger "Du gör mig irriterad nu när du ska hålla på och städa, du har haft hela dagen på dig" Jag skulle bara flytta på hemma biot till andra sidan...Jag kramar han och frågar om det e något fel..Nä säger han ingen puss får jag längre ingen kram om jag inte tar den själv...
Detta gör mig osäker vad e det som har hänt jag får inga svar..Någon som kan hjälpa mig vad jag ska fråga han?? Han säger att det inte e något...Men han brukar alltid prata med mig om ALLT men har totalt slutat prata..Kollar på fotboll och bryr sig inte om något...Säger inget längre...jag måste prata först och han svara snabbt och kort...Annas e han en som kan diskutera i timmar...