Gillar Afrikanska tjejer svenskar?
Hej!
Jo.. Nu är det så att jag tycker väldigt mycket om svarta tjejer, tycker dom är jätte söta och vackra.. När jag bodde i London för ett år sedan och pluggade så dejtade jag några karibiska tjejer och blev även tillsammans med en och det höll två år. Men det är London.
Nu är jag tillbaka i Sverige och vill förstås hitta en snygg tjej här också. Jag är ung och har ett bra jobb. Ser bra ut, har inte haft problem med svenska tjejer men nu är jag inte intresserad av dem längre.
Har testat afrikanska klubbar med bara afrikaner (Och feta svenskor, nej jag skojar inte det är bara feta svenskor där). Men ingen tur, dom verkar mer intresserad av att slås om killarna med svenskorna. Och det är ju ganska ovanligt att se en afrikansk tjej på ett annat ställe här i Sverige..
Har faktiskt inte haft det så här svårt att träffa en tjej förut. Någon som har något tips? eller måste jag flytta till USA eller England igen för att hitta någon tjej som inte är sur eller blir sur när man kommer fram leende och frågar om hon vill dansa.