flyttat hemifrån..
Har nu flyttat hemifrån, är 21 år gammal men nu funderar jag om jag verkligen var redo, eller om mina föräldrar var,. . Är det yngsta barnet i familjen, min syster flyttade när hon var 19 år och min bror när han var 18.
Har enormt dåligt samvete och enorm ångest för tillfället. Började prata om att flytta för 4 månader sedan och skaffade lägenheten 2 månader tibax men flyttade in nu först och hoppades att föräldrarna skulle vänja sig med tanken att jag flyttar. Men det funkade inte riktigt som jag hade hoppats på.
Min mamma klarar sig nog men pappa är mycket ledsen, berättade idag att han mest stirrar i väggen och att det känns osm att livets mening är slut. "vem skall jag laga mat åt nu? vem skall jag se filmer med? etc etc..
jag och han är väldigt nära,typ ett bästa vänner relation.
Vi har gjort allt möjligt tillsammans efter att min bror flyttade bort för 4 år sedan.
Så nu undrar jag hur jag skall klara detta. Känslan nu är så jävla kass. Sitter mest och tänker på hur han och mamma har det nu när alla barn är borta ur hemmet.. ( de har inte det så jätte bra tillsammans, bråkar ofta och pratar inte så mycket vad jag vet)
Är glad över att ha mitt eget ställe men samtidigt undrar jag om jag borde ha flyttat senare.. har varit rätt så ledsen nu 2 dagar i sträck p.g.a mina föräldrar, pratade med dem om detta igår men det hjälpte inte så mycket..Bor trots allt endast 1 km från dem och kmr nog att se dem nästan varje dag men endå så sitter jag här med gråten i halsen när jag tänker på dem.. fy fan vad jag känner mej mesig :p