• Anonym

Hur kan det komma sig.

Lillan ska träffa sin pappa idag, Hur kan det komma sig att varje gång dagen innan får hon mardrömma,gråter i sömnen. O likadannt efteråt.

men när det är uppehåll ett tag så är hon en glad tjej får inga mardrömmar.

P.s hon träffar pappan med stödpersonen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-29 08:03
    Har ont i magen varje gång jag lämnar min dotter. För när jag får hem henne bli hon inte sig själv.
  • Svar på tråden Hur kan det komma sig.
  • Anonym
    Anonym (hmm) skrev 2012-07-02 09:48:05 följande:
    Vilken idiot till advokat  hon ska ju vara på din sida....att hon sen säger till apan vi vill dig inget illa...vaaafaaaannSkrikandes.......

du ska bara kämpa vara stark inte lätt alla gr men både du o jag måste kämpa.....din flicka lär se igenom 
    han...tror mig......tror du verkligen att hon kommer att vilja träffa han...när han pratar skit om dig.....nääää

byt advokat spelar ingen roll om det är försent.......

skriver mer sen nu ska jag tvätta hehe

kram kram{#emotions_dlg.flower} 
    Tack så mycket.

Du får gärna skriva mail.

Vill inte att alla ska se.

Jag har svårt å lita på folk.

mvh Carro        
  • Anonym (hmm)
    Anonym skrev 2012-07-02 09:54:16 följande:
    Tack så mycket.

Du får gärna skriva mail.

Vill inte att alla ska se.

Jag har svårt å lita på folk.

mvh Carro        
    Hur gör vi de när båda är Anonyma???
    Jag har inge problem att visa vem jag är...om du vill?? 
  • Sweet1980
    Anonym (hmm) skrev 2012-07-02 09:56:34 följande:
    Hur gör vi de när båda är Anonyma???
    Jag har inge problem att visa vem jag är...om du vill?? 

Inte jag heller.
  • Anonym

Undrar också hur gammal flickan är?

• sundayblues
    Sweet1980 skrev 2012-07-02 09:57:41 följande:
    Inte jag heller.
    Här är jag{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-02 09:57:52 följande:
    Undrar också hur gammal flickan är?

2 år
  • Cheera
    Anonym skrev 2012-07-02 08:21:59 följande:
    Jag förstår dej. Men förstår mig med. Detta är jobbigt. Pappan bara ljuger o har hotat mig att ta min dotter ifrån mig. fast han har fått så många chanser o träffat sin dotter fast det är han som ha hoppat av. innan han fick den tjejen nu är han helt ja nu vill han träffa henne o ta hem henne. Fast han har haft uppehåll på 2 månader från o till. sen hon var 3 månader.

Detta är inte bra för tösen att han gör så. 

Mitt ex började hota med att han skulle ta barnen ifrån mig. Flytta till en annan stad och så. Att han skulle förfalska min underskrift. Han spred rykten om att jag behandlade barnen illa, psykiskt. Men dem som han försökte med skrattade bara åt honom då de visste att han ljög. Han hotade om att misshandla mig om vi träffades och att jag skulle passa mig om jag var ute. Stundvis var allt skitjobbigt men jag stod på mig och visade att han inte kunde trycka ner mig.

Jag hade mycket stöd från familjerätten och min advokat. Jag redovisade alla sms för dem och berättade allt som pappan tog sig för. De rådde mig till att göra en polisanmälan men jag avstod. Istället kom det in en anmälan mot honom från sociala om att han inte skötte barnen. Han trodde det var jag så helvetet bröt ut. Vi kallades på möte och när han fick höra att jag skulle gå så vart han förbannad. Sa att det gäller våra barn, klart jag vill höra vad som är fel. Soc. rådde mig att inte skicka barnen till honom, då kunde även jag förlora dem. Jag berättade allt för exet och att han inte skulle få ha barnen mer (detta var då som barnen betedde sig som du beskriver i TS). Han var välkommen tillbaka när han tagit sig i kragen.

Mitt ex har gjort mycket som gör att han inte förtjänar att ha barnen. Men hur man än vrider och vänder på det så är han barnens far och det är ju inte dem som valt att jag har skaffat barn med en idiot. Det får jag stå för helt själv och göra det bästa för barnen istället.
  • Cheera
    Anonym skrev 2012-07-02 09:43:01 följande:
    Tack vännen. Äntligen någon som förstår mig. Sen min dumma advokat. sa till mitt X i rätten. Vi vill dig inget illa. O sen sa hon till mig att hon inte kan hjälpa mig o hon har inte tagit fram all bevis iheller

ALLA är på hans sida.  Utom min familj förståss.

Men ingen i hans släkt har hört av sig till amelie eller skickat nått när hon fyllde år. Hennes dumma pappa har inte gett henne nått när hon fyllde år.     

Byt advokat! Du ska inte nöja dig med den advokaten!!
  • Anonym
    Cheera skrev 2012-07-02 10:01:57 följande:

Byt advokat! Du ska inte nöja dig med den advokaten!!

Jag ska byta.
  • Kjell2
    Anonym skrev 2012-07-02 07:12:19 följande:
    Han kan ljuga om allt. Allt går hem. Både på familjerätten o i tingsrätten. Ingen ser o märker hur han är.

Han vill knäcka mig totalt o ta min dotter ifrån mig. HAn har skickat inann för länge sedan ett sms där det stå. Jag ska ta dottern ifrån dig. Du är sjuk.

Har han väldigt begränsat umgänge med övervakar lär i all fall några har genomskådat honom.
  • Anonym
    Kjell2 skrev 2012-07-02 10:03:54 följande:
    Har han väldigt begränsat umgänge med övervakar lär i all fall några har genomskådat honom.

det tror du. Han kan manulupera folk så dem tror på honom  jag har ingen chans.

Han har umgängestöd jag låter han inte träffa sin dotter själv.  
  • Anonym
    Tur det finns iallafall nån som förstår en här.
  • Anonym
    Kjell2 skrev 2012-07-02 10:03:54 följande:

Han kan lätt manulupera folk så de tror på honom. Han gör ALLT för att han ska knäcka mig o ta min dotter ifrån mig. Han skriver jag är sjuk. O att hoppas de knu--a dej gul och blå o sen dumpa dig. Ens vänner skrev han om.

HAn är ju sjuk. 
  • Cheera
    Anonym skrev 2012-07-03 07:45:56 följande:
    Han kan lätt manulupera folk så de tror på honom. Han gör ALLT för att han ska knäcka mig o ta min dotter ifrån mig. Han skriver jag är sjuk. O att hoppas de knu--a dej gul och blå o sen dumpa dig. Ens vänner skrev han om.

HAn är ju sjuk. 

Det bästa du kan göra är att ignorera hans beteende. Sådana människor livnär sig på reaktioner. Mitt ex gjorde samma sak. I början kontrade jag tillbaka då jag vart såååå arg! Men efter ett år så började jag ignorera honom och för honom vart det då inte lika roligt. Istället svarade han med könsord och andra fula ord när jag ringde och vid några tillfällen var det ju äldsta barnet som ringde eller svarade så då slutade han med det också. I början skickade han ett sms efter att ha pratat med äldsta men jag ignorerade honom.
  • Anonym
    Cheera skrev 2012-07-03 10:41:27 följande:

Det bästa du kan göra är att ignorera hans beteende. Sådana människor livnär sig på reaktioner. Mitt ex gjorde samma sak. I början kontrade jag tillbaka då jag vart såååå arg! Men efter ett år så började jag ignorera honom och för honom vart det då inte lika roligt. Istället svarade han med könsord och andra fula ord när jag ringde och vid några tillfällen var det ju äldsta barnet som ringde eller svarade så då slutade han med det också. I början skickade han ett sms efter att ha pratat med äldsta men jag ignorerade honom.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-03 10:50:30 följande:

Han hade skickat ett sms med hoppas de knu--a dej gul och blå å sen dumpa dig

Det var 2 av mina vänner killkompisar han skrev det om. HAn trodde väl att jag hade nått med mina vänner fast jag inte haft nått med dem 
  • Cheera

[quote=65620173][quote-nick]Anonym skrev 2012-07-03 11:08:22 följande:[/quote-nick][/quote]

Ja, det har man ju fått höra ett x antal gånger. Även när vi fortfarande var tillsammans och när jag sagt upp bekantskapen med alla manliga vänner så började han mot mina kvinnliga vänner, att dem hade dåligt inflytande på mig, att de var horor och otrogna och därför var jag det också enligt honom. Tillslut hade jag inga vänner kvar för jag orkade inte bråka med honom.

Hur arg och sårad du än blir så visa det inte, det får honom bara att fortsätta ännu mer.

• Anonym
    Cheera skrev 2012-07-03 12:11:30 följande:
    [quote=65620173][quote-nick]Anonym skrev 2012-07-03 11:08:22 följande:[/quote-nick][/quote]

Ja, det har man ju fått höra ett x antal gånger. Även när vi fortfarande var tillsammans och när jag sagt upp bekantskapen med alla manliga vänner så började han mot mina kvinnliga vänner, att dem hade dåligt inflytande på mig, att de var horor och otrogna och därför var jag det också enligt honom. Tillslut hade jag inga vänner kvar för jag orkade inte bråka med honom.

Hur arg och sårad du än blir så visa det inte, det får honom bara att fortsätta ännu mer.

Ja du har rätt
Svar på tråden Hur kan det komma sig.