Barn i december :)
Hej hej,
Finns det några fler som ska få barn i december och bor i Nyköping med omnejd?
Vore skoj att komma i kontakt med fler blivande mammor. Jag väntar vårt första barn.
Hör av er!
Hej hej,
Finns det några fler som ska få barn i december och bor i Nyköping med omnejd?
Vore skoj att komma i kontakt med fler blivande mammor. Jag väntar vårt första barn.
Hör av er!
Kände så med första barnet, att jag ville/var tvungen att veta men sen när det väl var dags för rul så frågade vi aldrig. Så då tänkte vi att vi struntar i det den här gången också :)
Vilket fint namn! Hade ni svårt att komma på ett?
Hejsan! Jag gör er gärna sällskap här även om jag inte bor i Nyköping. Bor i Eskilstuna och väntar andra barnet med BF 25/12 :)
Härligt! :) Hur gammal är din första?
Så spännande! Får se om det kanske blir en liten julklapp då :)
Har en son på 3 år som är mycket förväntansfull här hemma. Han har också bebis i magen, sympati för mamma ;)
Hur mår ni andra nu i graviditeten då?
Jag hoppas väl på att gå över till januari alla fall, jag vet inte om genetiken har något med bf att göra? För jag föddes 36+2 och min man 41+2 så det kan ju bli vilket som i så fall?
Vi hoppas också på att gå över tiden och att bebis kommer i januari. Inte så kul att fylla vid jul kanske? Även om jag tycker att det känns mysigt med en liten julklapp :)
Så skönt att du mår hyfsat bra. Jag mådde också illa i början men utan att behöva kräkas. Men nu har jag tyvärr ganska jobbigt med foglossning. Men ska till sjukgymnasten på tisdag så hoppas på att få lite hjälp där ifrån.
Vad får man göra hos sjukgymnasten? Eller kanske är första gången du ska dit? Lycka till iaf!
Det är första gången imorgon som jag ska dit så kan meddela efter det :)
Hej på er!
Vad roligt att så många har hittat till denna tråd även om det var ett tag sedan ni skrev och jag själv var här inne senast. Kul att ni vågade in här fast ni inte bor i Nyköping dessutom.
Vi ska får vår son runt 4 december. Vi ville gärna veta kön och det fick vi veta och vi kunde se väldigt tydligt själva med fanns ingen tvekan här inte.
Hur mår ni? Ni som ska ha i december? Mår ni bra osv?
Kram på er