• Anonym (Jag)

Reducil eller något annat piller?

Hejsan!

Måste ha svar. Jag har tänkt testa något bantningspiller, men vet inte vilket.
    Någon här som testat Reducil eller något annat piller?? Som ni kan rekommendera.
    Känns lite läskigt då jag läst om hjärtklappning osv. Men samtidigt MÅSTE jag ner i vikt nu.
    Jag går bara upp i vikt, eftersom jag är sånt sockermonster.
    Mysammar fortfarande min blivande 1 åring och inser ju att jag då måste sluta med detta.
    Känns tråkigt, men samtidigt mår jag så fruktansvärt dåligt över hur min kropp ser ut nu och stänger
    in mig. Vill ju knappt gå ut.
    Födde barn för snart 1 år sen och gick väl inte upp jätte mkt under graviditeten utan innan. Och sen
    har jag gått upp nu efteråt. Detta är mitt 3:e barn och jag vill kunna och orka leka med barnen, vilja
    åka till simhallen igen. Nu vill jag inte visa mig där.

Tacksam för svar.

• Svar på tråden Reducil eller något annat piller?
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Julia) skrev 2012-07-06 09:49:27 följande:
    Ni skriver olika saker, är Reducil verkligen samma sak som Reductil?
    Ja, Reductil ska det vara. Förlåt är jag som skrivit fel. :(
  • straw2008
    Anonym (Jag) skrev 2012-07-06 09:52:38 följande:
    Låter ju bra. Men jag är ändå lite skraj för sånt. Men är det bara örter i dem?? Hur snabbt gick du ner dessa kilon?

Örter ?? Nej absolut INTE, den aktiva ingrediensen är sibutramin. www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp&DocTypeID=7&UserTypeID=2 Tydligen kan man få det utskrivet fortf OM man tidigare har lyckats gå ner i vikt på det. Skicka PM betvivlar att det är äkta redictil men värt att kolla upp. Alltså jag skulle säkert betal 100 kr per tablett om jag fick tag på äkta!!
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Anonym (Julia)

Reducil innehåller en massa örter etc. Reductil är ett läkemedel och innehåller kemiska prylar. Bara så ni är medvetna om att båda "finns".

• Anonym (jag)
    straw2008 skrev 2012-07-06 09:56:40 följande:
    Örter ?? Nej absolut INTE, den aktiva ingrediensen är sibutramin. www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.... Tydligen kan man få det utskrivet fortf OM man tidigare har lyckats gå ner i vikt på det. Skicka PM betvivlar att det är äkta redictil men värt att kolla upp. Alltså jag skulle säkert betal 100 kr per tablett om jag fick tag på äkta!!
    Nej det är Reducil denna heter. Och det står att det är örter i den. Så det är inte äkta.
    Jag pm:ar dig istället.
  • straw2008
    Anonym (S) skrev 2012-07-06 09:49:56 följande:
    Det verkar ju väldigt sunt....kroppen måste må jättebra.

Du måste ju äta givetvis !!! Men jag åt för att kroppen skulle orka, o då bara extremt nyttigt som ångad torsk eller en laxfile, tänk dig efterkrigstid hahahah Menade bara att det är känslan, att du inte alls behöver äta. O har man 30 kg övervikt så finns det ju helt klart att ta av... fett blir energi då det förbränns.
  • straw2008
    Anonym (Jag) skrev 2012-07-06 09:47:30 följande:
    Japp, jag skickar pm till dig. Yes hittade hemsidan. 14 dagars gratisprov får man.

SKIIICKA
  • Anonym

Gjordes reklam för att man kunde köpa Reductil på apoteket i Egypten är jag rätt säker på. Dags att åka på semester? ;)

• Anonym (Jag)
    Anonym skrev 2012-07-06 13:15:33 följande:
    Gjordes reklam för att man kunde köpa Reductil på apoteket i Egypten är jag rätt säker på. Dags att åka på semester? ;)
    Ja, men då är det verkligen dags och åka på semester!! :) Egypten resa ska bokas NU! (Skämt)
    Men det var Reducil jag menade.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Julia) skrev 2012-07-06 09:58:00 följande:
    Reducil innehåller en massa örter etc. Reductil är ett läkemedel och innehåller kemiska prylar. Bara så ni är medvetna om att båda "finns".
    Ja, jag såg sen att de är olika. Är Reducil farligt var frågan inte om jag ska på semester osv osv??
  • DreamBitch

Reductil är i grunden en antidepressiv medicin. Och långt ifrån alla tappar sina hungerkänslor. Många känner ingen skillnad alls så det är ju ingen universalmedicin direkt.
    Reductil togs bort från marknaden pga dess biverkningar.

• Anonym (jag)
    DreamBitch skrev 2012-07-06 15:07:42 följande:
    Reductil är i grunden en antidepressiv medicin. Och långt ifrån alla tappar sina hungerkänslor. Många känner ingen skillnad alls så det är ju ingen universalmedicin direkt.
    Reductil togs bort från marknaden pga dess biverkningar.
    Nu frågade jag om Reducil. Det är en annan bantningspiller, med örter.
  • DreamBitch
    Anonym (jag) skrev 2012-07-06 15:32:38 följande:
    Nu frågade jag om Reducil. Det är en annan bantningspiller, med örter.
    Ah, my bad :)
  • Anonym (jag)
    DreamBitch skrev 2012-07-06 15:40:53 följande:
    Ah, my bad :)
Svar på tråden Reducil eller något annat piller?