Vill att 6åringen flyttar till sin pappa på heltid...:(
Jag vill att min 6 åring flyttar till sin pappa på heltid Vi har diskuterat detta ikväll sinsemellan.. Och han o hans tjej ska prata om det. För att göra en lång historia kort så ät jag bipolär typ 2.. Mått dåligt i tid o otid under alla år. Fick en lång förlossningsdeppression och kännde olycka istället för lycka. Från början hade jag Depp på depp, plus en sambo som missbrukade o som inte var hemma.. Sedan har jag kämpat o kämpat själv i tre år med ett barn som inte lyssnar på mig. Haft såna utbrott som yttrat sig i att smälla i dörrar o skrika på rummet i timmar.. Då pga att viljan inte gått fram. Han har Nattskräck som har hållt på sen han var 3 år.. Nu har jag vart sjukskriven sedan i april då jag inte Orkar jobba pga hur vår situation ser ut hemma. Jag orkar inte Och jag tycker inte det är roligt att göra de Saker som en 6 åring kräver. Jag har bönat o bett han pappa i dryga två år, i tid o otid att ta hand om honom men han har inte kunnat pga massa anledningar. Förra året fick han bo hos min mamma varannan vecka i någon månad för jag inte orkade. Men nu har jag gett upp.. Jag vill kunna jobba utan att behöva vara ett vrak på jobbet.. Jag vill att han ska kunna sova bra på nätterna och känna sig trygg för att han är rädd för att sova själv. Någonstans i denna sjuka cirkel så mår både han och jag dåligt! och har gjort länge.. Jag skriver inte detta eller erkänner detta i glädje derekt Jag begär inte att ni ska förstå.. Finns det fler mammor som har gett pappan barnen på heltid? Eller är jag helt ensam Om detta? Är jag världens dåligaste förälder som tänker såhär?