Hej!
Jag och min sambo blev en kväll helt enkelt så ledsna och trötta på att ALLTID få vagga våran lilla tjej på pilatesbollen här hemma för att hon inte skulle tokskrika. Vi ringde 1177 som tyckte vi skulle åka in till barnakuten, vilket vi gjorde. Där fick vi träffa en barnläkare som lyssna på hennes symtom och undersökte henne. Efter det fick vi en remiss via akuten och då en läkarkontakt :) symtomen är att hon mer eller mindre alltid var ledsen.. vi såg hur hon grimasera ofta och vakna ledsen då det hände, bränner antagligen i halsen.. ville inte äta under en period och kasta sig ofta vid bröstet. Hickar ofta, blöta rapar, ofta. Hoppas ni får den hjälp ni behöver!
Igeln skrev 2018-04-10 22:16:02 följande:
Hej Lina, tyvärr har jag inget svar men blir nyfiken på var du vände dig för att få läkarhjälp och hur den tysta refluxen yttrar sig för din dotter?
Min son på 3 månader har också besvär av vad jag tror är tyst reflux men det är svårt att få gehör när man beskriver problemen på BVC tycker jag.
Hoppas att din tjej snart blir hjälpt av läkemedlen, lycka till!
Igeln skrev 2018-04-10 22:16:02 följande:
Hej Lina, tyvärr har jag inget svar men blir nyfiken på var du vände dig för att få läkarhjälp och hur den tysta refluxen yttrar sig för din dotter?
Min son på 3 månader har också besvär av vad jag tror är tyst reflux men det är svårt att få gehör när man beskriver problemen på BVC tycker jag.
Hoppas att din tjej snart blir hjälpt av läkemedlen, lycka till!