• Flo

Vilket namn tycker du bäst om?

Vilket namn är finast/minst fult enligt dig? 

Jag väntar inte barn, planerar inte barn och det är inte mina favoritnamn som står på listan.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket namn tycker du bäst om?
  • wity

Dominic, men egentligen gillade jag inget namn.

♥ Tyra 031010 ♥ Wilhelm 050628 ♥ Alvin 100826 ♥
  • Flo
    Lufsan skrev 2012-07-22 21:42:43 följande:
    Inget av dem tyvärr
    Vadå inget av dem? Klart det finns ett alternativ!
  • Lufsan
    Flo skrev 2012-07-22 21:44:20 följande:
    Vadå inget av dem? Klart det finns ett alternativ!
    Nej, gillar inget av namnen. Och "minst fult" kan jag inte heller välja tyvärr. Alla har vi olika smak. 
    En dag i sänder.
  • Flo
    Lufsan skrev 2012-07-22 21:47:44 följande:
    Nej, gillar inget av namnen. Och "minst fult" kan jag inte heller välja tyvärr. Alla har vi olika smak. 
    Varför kan du inte välja minst fult? Du tycker alltså att alla namn hamnar på samma plats?
    Alla namn är exakt lika fula enligt dig, dvs inget är extra fult, mycket fulare än de andra alternativen? Obestämd
  • Flo
    Lufsan skrev 2012-07-22 21:47:44 följande:
    Jag menar såklart inte att du behöver tycka om något av namnen, men något måste väl vara mindre hemskt än det andra? Jag tycker Florian och Dominic är helt okej namn, men de övriga är jag inte förtjust i
  • Lufsan
    Flo skrev 2012-07-22 22:04:51 följande:
    Jag menar såklart inte att du behöver tycka om något av namnen, men något måste väl vara mindre hemskt än det andra? Jag tycker Florian och Dominic är helt okej namn, men de övriga är jag inte förtjust i
    Nej tyvärr. Kan inte välja något som är mindre hemskt. Jag gillar inga av namnen och tycker de är lika hemska. Jag är ledsen om du tar illa vid dig. Men så tycker jag. 
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    Flo skrev 2012-07-22 21:50:23 följande:
    Varför kan du inte välja minst fult? Du tycker alltså att alla namn hamnar på samma plats?
    Alla namn är exakt lika fula enligt dig, dvs inget är extra fult, mycket fulare än de andra alternativen? Obestämd
    Alla är precis lika hemska. Är ledsen. Alla tycker som sagt olika. 
    En dag i sänder.
  • tahira

Declan är ett av mina favoritnamn, jag tycker att det är otroligt vackert. Jag tycker även om Florian. 

Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: londonsvenskar.com/tahira/
  • Dixie

Dominic - om jag måste välja........... tyvärr inga namn som är i min "namn-smak"

• Flo

Som sagt, det handlar inte om huruvida ni tycker namnen är fula eller ej! 
    Det var även därför jag påpekade att det inte är mina favoritnamn och att jag inte tänker ge ett barn något av dessa namnen. För att det blir alltid massa tjat om att "åh vilka fula namn". Det är inte det tråden handlar om! Och varför skulle jag ta illa upp av att någon inte gillar någon annans namn? Snarare den personen som tar illa upp så ni behöver inte skriva att namnen är fula, fokusera istället på omröstningen, tack!

• närtreblirfyra
    Vinterankan skrev 2012-07-23 07:44:09 följande:
    Håller med lufsan, kan faktiskt inte välja något.

• DenNamnbitne

Jag valde Nicodemus men lika fina är egentligen Nestor och Florence också!

Fina är även: Quentin, Declan, Nikolaus, Timotheus, Nelson, Zeus, Timon, Nero och Florian

Svar på tråden Vilket namn tycker du bäst om?