• emzemz

Tips på klänning att ha på bröllop!

Hejsan!

Nästa fredag ska jag och min sambo på bröllop, mao så är det hög tid att hitta något fint att ha på sig för i garderoben ekar det tomt på såna kläder!

Är det någon som har tips på någon fin klänning att ha på sig? Har väl någon fin klänning men den är dessvärre svart, känns inte som att det passar så bra ihop med ett sommarbröllop dessvärre :/

Alla tips mottages varmt! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-24 20:02
    Priset bör helst inte överstiga 500:- Kan gärna tänka mig att beställa från nätet, dock bör jag ha den senast onsdag nästa vecka, så lite tajt om tid är det ju!

• Svar på tråden Tips på klänning att ha på bröllop!
  • lovegivespower
    cajsasmamma skrev 2012-07-24 21:22:56 följande:
    beror väl mycket vad det är för bröllop?! Jag ska på bröllop i augusti och där är det "Klädkod: Påklädd"  och då passar alla slags klänningar faktiskt!
    Okej jag skulle inte haft det i alla fall Solig Min åsikt
  • Hannah76
    emzemz skrev 2012-07-24 21:09:40 följande:
    Den här gillar jag skarpt!

Det här är en jättesöt klänning!
  • Hannah76
    lovegivespower skrev 2012-07-24 21:24:00 följande:
    Okej du verkar kännslig hehe!

Känslig? Nej inte ett dugg.

Jag tycker bara det ser märkligt ut på ett bröllpp om någon har jeansklänning o en annan har långklänning med uppsättning tex.

Och jag förstår inte hur man tänker som brudpar.   
  • Kattdamen
    alajna skrev 2012-07-24 21:17:37 följande:
    Det brukar ju vara lite i regel att inte gå i vitt, svart eller rött. Oavsett om det är valfri klädsel.
    Rött är helt okej att gå i.
    En kopp te, tack.
  • emzemz
    crimson skrev 2012-07-24 21:35:54 följande:
    Fast inte den beiga utan den vita med svarta prickar
    Jaha oj den missade jag! Inte min smak, men snygg ändå! :)

Tror nästan att jag har en vinnare ändå! Den som jag senast la upp får känna sig besegrad av den här;

Inte för söt och inte för vild! :)
  • emzemz

Vad tror ni om den sista jag lagt upp? :)

• Mrs H 82

Jag tror den kan va bra! :) Sku gärna själv ha den där typens klänningar om jag kunde! :) Du kan ju ta nåt färggrant till, så blir det somrigare, fast vädret e ju inte särskilt somrigt just nu! :)

• emzemz

En bra grej med den är att det följer med axelband så slipper man oroa sig över att den ev ska haka ner;)

Kan ju alltid använda "färgglad" mascara eller något;) Tror jag kan passa bra i den, har ungefär lika mörkt hår som tjejen på bilden.

Bara hoppas att det inte strular med betalningen igen, försökte köpa den igår men då blev det bara error!?

• Mrs H 82

Äsch då, börjar ju snart bli lite brått oxå att få den! =) Vi får hoppas att du lyckas o ha så kul på bröllopet! =)

• emzemz

Skulle för ett tag sen beställa sen men gissa vad? Nu är sen slut!!! Hittade en annan som dessutom var billigare, nu är det bara att hålla tummarna på att den kommer i början på nästa vecka! (och att den passar...;))

• Mrs H 82

Visst e de jobbigt de där me nätshopping, höll på sådär med skor i våras, fick dem i korgen men sen när dom skulle betalas var dom slut! :)

• emzemz
    Mrs H 82 skrev 2012-07-25 21:18:05 följande:
    Visst e de jobbigt de där me nätshopping, höll på sådär med skor i våras, fick dem i korgen men sen när dom skulle betalas var dom slut! :)
    Grr säger man!!

Har ju några i backup på tradera som slutar imorrn, chansen finns att jag ropar hem och får dem i början på nästa vecka känns större än att förlita sig på Nelly.se:s personal under sommartid... ;)
Svar på tråden Tips på klänning att ha på bröllop!