• längtarefterbebis

hur lång tid tog det innan ni plussade med pergotime?

ja, som rubriken lyder så undrar jag hur lång tid det tagit för er med pergotime att plussa?
    har ni ätit enkel, dubbel eller trippelkur?

• Svar på tråden hur lång tid tog det innan ni plussade med pergotime?
  • Ukj

Tagit pergotime i 8 månader, både enkel och dubbelkur. Ägglossning 9 dagar efter sista tabletten. Nu sist blev jag överstimulerad efter ha haft uppehåll i tre månader, fick sexförbud eftersom jag släppte 5 ägg. Sket i förbudet och blev gravid, ska in på onsdag och se hur många där är

• kela81

förra gången tog jag fem gånger i rad innan jag blev gravid, då i kombination med bisolvon. Nu har jag precis börjat ta dem igen för syskonförsök.

***Älskade Signe,18 maj 2010*** www.kelascrappar.blogspot.com/
  • langtarefterbarn78

Hoppar in in den här tråden lite snabbt:

@ Ukj: HEJA DIG! Trotsat sexförbud och ETT hjärta som slår i din mage! Vad vet en gyn?! Tänk om du inte hade trotsat förbudet, det är ju skillnad på ett barn och inte...BRA GJORT!!! 

• Ingrid1989
    Ukj skrev 2012-08-25 09:38:36 följande:
    Tack, jag är jävligt nöjd
    ätit en dubbel kur nu och släppte iväg fyra ägg...blev också överstimulerad m andra ord... fick inget sexförbud på plats.. men läkaren ringde 2 dagar senare å gav oss det?! haha gaaanska för sent då med andra ord...så ja..BIM är nu i dagarna, hoppas på + och isf undrar hur många ;) ?
  • Bunny s

FridaF- hur gick det?? Nyfiken :) blev det en, flera eller inga barn i magen?

• Ukj

Hur har det gått för alla?? Jag har BF om två veckor

• Dagfördag
    Ukj skrev 2013-03-01 19:03:52 följande:
    Hur har det gått för alla?? Jag har BF om två veckor

Läste i tråden nu, blev nyfiken på hur många små du får? =) Är själv under utredning och ska ta fjärde Pergo kuren nästa mens....
  • Dagfördag
    Ukj skrev 2013-04-25 18:29:00 följande:
    Jag fick en dotter den 25 mars

Gu va kul! Grattis! =)
Svar på tråden hur lång tid tog det innan ni plussade med pergotime?