Fyraårig säger att hennes mamma slår henne?
Fyra årig flicka har sedan två år tillbaka alltid talat illa om sin mamma. Kallat henne för hennes förnamn, säger att hon är dum.. Har på sig två år gamla kläder som sitter åtsittande, trasiga med hål i eller i dåligt skick. Äter samma skit hela tiden dvs köttbullar, och blir väldigt nedstämd när man talar om hennes mamma. Hon har flera gånger jämfört hennes mamma med askungens mamma..
Att hon har ''låst in henne när hon varit dum'' och att hon har slagit henne. Jag vet också att hennes mamma brukar gapa och skrika på henne hela tiden och att hennes mamma väldigt ofta lämnar bort ungen till ungens mormor medans hon själv går ut och festar. Jag vet också att mamman brukar gå och festa hela tiden och köpa dyra saker till sig själv med barnbidraget istället för att köpa kläder till hennes dotter istället för dessa trasor hon går runt på. Ja, mamman har jag talat med och hon har sagt att hon är deprimerad och att hon inte pallar med.. Jag har föreslagit kontaktperson men hon blev genast väldigt arg (hon har lite svårt att kontrollera ilskan)
Jag har ständigt oroat mig för detta barn, är detta något jag bör gå vidare till soc med eller ska jag låta det vara? Detta gör mig väldigt orolig och illa till mods när jag tänker på flickans ledsna ansikte :/