• SofieN

    Jobb hemifrån? Seriöst jobb!

    Hej !
    Tänkte fråga om ni vet nått jobb där man kan jobba hemifrån? och iallafall få ut runt 10.000 kronor efter skatt/ månaden?
    Ett seriöst jobb!

    Allt är av intresse så skriv på :)

    Tacksam för svar!

  • Svar på tråden Jobb hemifrån? Seriöst jobb!
  • salima
    Hejsan har skapat ett blogg där jag förklarar hur man kan få mer frihet och försörja sig med ett enkelt affärssystem.jag älskar och brinner verkligen för denna möjlighet som jag fann för några månader sen! ,man behöver inga egna produkter eller några förkunskaper
    kommer även att skriva om resor,mat ,Italien ,inspirerade ord till vardagen och lite smått och gott ! ,kika in!

    osman-s.blogspot.se/
  • Mallan83

    Vet inte om denna tråd är aktuell längre. Jag är inte mammaledig ännu men tror att jag ska söka detta jobb innan jul. Verkar som att man kan arbeta hemmifrån och även om man inte bor i Stockholm"Anställda kan själva välja omfattning och tidpunkt för arbete". 

    Verkar också som att man gör något gott, hjälper invandrare att få jobb. 
    Någon som vet mer (typ lön) eller som testat?


    Länk till Jobbet goo.gl/FD7NuG 

  • Chrille85

    Hej! Om du fortfarande vill tjäna lite extra pengar så hoppas jag du testar detta!
    Finns inga lätta pengar att tjäna, men jag tjänar 80-120$ om dagen, jobbar runt 3-4 timmar det är lite olika beroende på tiden jag har. Men det finns inga gränser på vad du kan tjäna bara din time and effort makes difference! Går lite slow i början men sen gasar det på. work work work som rihanna säger :) Lycka till! Invite2Job.com/

  • DianneS

    Det finns också alternativ för att arbeta hemifrån. Freelance. Om du har en kunskap (skriva, översätta, online assistant osv.) som du kan arbeta med då giggerz.com/ kan vara av intresse för dig.

  • Ann56

    Hej jag skulle vilja jobba hemma i från för att få lite mer i kassan .Från Ann Magnusson .

  • Ebba86

    Jobbar på ICA i Stockholm. Avdelningsansvarig. Har en månadslön på 35.000 men arbetar då varannan helg och ledig varannan onsdag.

  • tinasolvang25
    Apakah Anda ingin menghasilkan uang secara online? Bergabunglah dengan program afiliasi kami hari ini dan mulailah mendapatkan komisi untuk mempromosikan situs web kami. Sebagai mitra afiliasi, Anda mendapatkan akses ke berbagai materi pemasaran, termasuk spanduk, tautan, dan konten promosi, untuk membantu Anda mengarahkan lalu lintas ke situs web kami. Selain itu, Anda mendapatkan dukungan dan panduan berkelanjutan dari tim kami untuk membantu Anda memaksimalkan penghasilan.
    Dengan tarif komisi kami yang kompetitif dan produk dengan konversi tinggi, menjadi mitra afiliasi adalah cara yang cerdas dan mudah untuk mendapatkan penghasilan pasif. Jadi mengapa menunggu? Daftar sekarang dan mulai dapatkan komisi dengan program afiliasi kami hari ini!
    http://socialbook.fun/meetme
    http://socialbook.fun/meetme
    http://socialbook.fun/meetme
  • TvillingmammaVästgöte

    Programmering kan man i många fall göra hemifrån, men då krävs ju utbildning. Men då kan man ofta jobba större delen av tiden hemifrån och tjäna väldigt mycket mer än vad du önskar. Kräver ju dock både utbildning och ganska hög logisk förmåga.

Svar på tråden Jobb hemifrån? Seriöst jobb!