belovedkids skrev 2012-12-10 14:21:51 följande:
Vad skönt det låter! Med kvällarna alltså ;) Är väl kyligare nu när vi åker.. Men TÄNK OM man skulle ha tur med vädret, vad gott det hade vart!
(Har haft lite otur/dålig karma/eller nåt annat när jag rest. På ställen där det typ regnar EN gång om året så kommer det givetvis ett monsunregn som ingen hade föreställt sig, på resor till typ mallis där det ändå brukar vara ok, där blir det liiite kyligare än det brukar. Allt för att jag ska bevara min viiita viiita färg ;)
Äh, det bli säkert kanonbra! Några andra tips som man kan tänka på? Nu åker vi iofs inte till samma ställe, men allmänt? Första gången vi reser med båda barnen och eftersom gubben blir så nervös han med, så får jag tre kottar att ta hand om ;)
Nu vet inte jag hur poolen ser ut på ert hotell. Men barnpoolen på hotellet där vi var, hade små små fyrkantigt kakel (eller vad det nu är för material) Dottern hade en badring och nådde precis ner med tårna tydligen och när vi tog upp henne efter en stunds badande pissade det blod från hennes tår. Det hade blivit som skrapsår eller vad man ska säga. Så efter detta fick hon bada med skor. Där det bara var 20cm djupt, där kröp hon mkt på knän och skrapade upp knäna. Så hon var inge vacker efter allt badande den veckan
Annars tycker jag nog inte det är något speciellt att tänka på. sprita händerna massor. Vi klarade oss från att bli kassa i magen. Maten är ju ingen höjdare direkt, så dottern levde på pasta och pommes typ.