Barnvänligt hotell Gran Canaria
Har bågon tips på barnvänliga hotell med All inclusive på Gran Canaria. Gärna vid Masapolomas el. Playa del Ingles...
Har bågon tips på barnvänliga hotell med All inclusive på Gran Canaria. Gärna vid Masapolomas el. Playa del Ingles...
Vi har bokat på sunwing resort i Argenuguin, hoppas det är väldigt barnvänligt för det är därför vi bokat det.
Åh! Här hänger jag på! Letar efter samma sak. Gärna med typ "bamseklubb" och ordentligt med vattenlek/barnpool!
När planerar ni andra att resa?
Vi ska åka i februari. Valde ving framför fritidsresor då deras koncept med aktiviteter verkar passa små barn bättre, våra kommer vara två och fyra år.
fritidsresors splash hotell på Gran canaria i Taurito dalen (minns inte namnet men bara att se efter finns bara ett splash hotell), prisvänligt , lungt , allincklusive, massor med aktiviteter för barnen (delat på småbarn, större barn, ungadommar å vuxna. Aktivitetrna behöver man inte anmäla sig till utan går dit då man vill (finns tider på anslagstavlan) dessa är i hotellets regi och det finns ledare som talar olika språk (det fanns även en svensk), på kvällarna är det barndicso med maskott å den springer omkring på området även på dagarna å dansar med barnen osv..
Dock är det väldigt lungt så vill man ha håll i gång som i playa ingles så är det ju fel ställe, men nära till poerto rico dock. å direktbuss helavägen till ingles- las palmas osv..
Jag letar också efter samma sak!
Alexi, varför tycker du att Ving verkar bättre än Fritidsresor för små barn? Mina barn kommer att vara 3 år samt 8 månader. Blir första charterresan med barn för vår del.
varför inte gå på öppna huset å delta i aktiviteter som man inte behöver anmäla sig osv första veckan å sedan ha barnet på bamseklubben andra veckan (450,-), då har barnet lärt känna fröknar osv, kanske lättare att vela stanna där?
Jag resonerade oxå lite som du att ving lät så bra men som sagt, det var innan jag sett å blivit besviken..
Intressant diskussion
Alexi, tack för svar, och länken! Hoppas ni får en härlig semester!
Och tack till dig också hotten för feedback!