Anonym (vill hjälpa) skrev 2012-08-14 12:59:49 följande:
nummer 21:
jo du har så rätt i det du skriver... han är inte en sån som vill sexa så mycket...tyvärr och till min stora sorg.. jag skulle utan uropblem kunna göra det 5-7 gr veckan... nu är det ca 1!!! förutom den där veckan då..
han blir bara arg å grinig då man försöker att prata om det också och verkar mest som att han gett upp å skiter i allt.. igår tex försökte jag närma mig, låg i soffan och myste.. började "smeka" lite och sånt men då blir han bara besvärad å knäpper byxorna jag knäppt upp.. är ju faktiskt väldigt sårande för mig också då jag verkligen verkligen försöker och gör mig till och smörar / smeker/ slickar å gud veteallt!
Ah, då är det ju lite svårare förstås. Är han inte så sexuell av sig måste man nog ännu mer köra mind-tricks tror jag. Få honom att undermedvetet bli sugen på sex. Råka ha en alldeles för djup tajt urringning. Låt några rikitgt porriga trosor ligga framme. Men framför allt, få
honom att känna sig snygg och sexig. Det är
väldigt sällan minskad sexlust beror på att man inte går igång på sin partner.
Bygg aktivt upp hans självförtroende genom att varje dag säga något snyggt, sexigt och åtråvärt med honom. Men inte i en sexuell situation utan kanske när han kommer ur duschen så kan du liksom titta till en extra gång och säga att han verkligen ser sexig ut med vattendropparna på kroppen. Osv osv.
Berätta hur perfekt och sexigt hans kön är, eller ännu bättre något specifikt med hans kön. Berätta om du älskar hans armar, rumpa eller vad det nu kan vara.
Kanske gör du redan detta i viss omfattning idag, men jag tror verkligen på att medvetet och ofta stärka sin partners känsla om sig själv som en sexuell och åtråvärd person.
jag vet inte med er, men aldrig blir jag så upphetsad som när jag känner mig assexig.