Barnen får se på film från 15 år, nu ska jag anmäla!
Du har jag ått nog, det är förädrar som låter sina barn få se film från 15år, nu har jag fått nog och tänker anmäla dom till soc, så här får det inte gå till.
Du har jag ått nog, det är förädrar som låter sina barn få se film från 15år, nu har jag fått nog och tänker anmäla dom till soc, så här får det inte gå till.
Mina barn tittar på de filmer jag bedömer att de klarar att se. Har de vänner här håller vi oss till åldersgränserna alt så ringer jag och frågar.
Min kusin på 8 års favoritfilm är död snö och andra skräckisar som saw filmerna. Hon är inte lidande för det, men hon har däremot vuxit upp med storebrorsan och hans kompisar :)
oj oj oj... det finns väll värre saker som händer i världen än barn som kollar på barnförbjudna filmer??
Tycker man ska låta barn kunna få se på filmer som rek. från 15 år. Växte själv upp med en mor som hade ett stort intresse för både sci-fi och skräck så när jag var 6 år tittade jag gladeligen på Alien, Halloween och Total Recall etc. Rädd? Nja mest faschinerad. Idag är samtliga favoritfilmer här hemma. Dock fick jag inte se Grease av någon konstig anledning, haha!! Glad att jag själv fått sådant stort intresse för skräck tack vare henne.
Ja finns det inte värre saker att oroa sig för än "tjuvladdad" film och 15års-gränser, ja då har man för mycket fritid. barn brukar dessutom vara väldigt bra på att själva välja bort det som de tycker är otäckt.
Tack för en milt underhållande tråd! Påminner som sagt lite om "videovåldsdebatten" där de medverkande barnen hade blivit mutade med kakor och saft för att låtsas bli rädda och berätta att de fått mardrömmar etc. jeeez
Tramsigt ja, underhållande, jajemensan
/S
Har inte skolorna börjat än?
Jävligt uppenbart att TS är uttråkad och trollar... Underhållande tråd dock, kul när moralkärringarna hytter med pekfingret i högsta hugg.
Jag har sett Beck(15 års åldersgräns på dem) sen jag var....5?
Första gången jag såg en film för personer över 18 var jag bara 9.
Min kusindotter är 9 och vill inte se annat än sånt som är för 15 år och uppåt(hon får även det.)
Alla vi är fullt normala personer, inklusive min familj som låter oss se detta. Tror inte att det är nått problem älskade TS
Haha, och det här skulle soc ödsla sin tid på? Knappast...
TÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!!!!!!!!