• Norris

Tips på sidor med enklare brudklänning?

Hej!

Jag ska gifta mig borgerligt i höst och vill ha en enklare klänning. Har tittat runt på alla sidor jag kan komma på.
    Någon som kan tipsa om fler sidor? Frakten får vara max 2 veckor. Jag har tittat på dessa sidor:

nelly
    bubbleroom
    halens
    bonprix
    axparis
    asos
    nastygal
    jjshouse

Jag har fastnat för denna men den finns inte i helvitt och det vill jag helst ha:

Så nu vill jag ha massor av tips på sidor, eller om ni har sett någon liknande klänning någonstans!

Tack på förhand! Skrattande

• Svar på tråden Tips på sidor med enklare brudklänning?
  • Norris
    annca skrev 2012-08-21 09:20:20 följande:
    www.nixa.se/
    Tack för tipset men dom kläningarna var för alldeles för "brudiga" för mig Skrattande
  • annca

Ok. Nu var det några år sean jag letade klänning, men då hade de rätt enkla också...

Såg någon söt klänning i cremevitt om det kan funger hos Cream, eller om det var Noanoa...

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • lövet

www.lightinthebox.com är snabb och har bra kvalité antalet modeller är oändligt. Den enda problemet är att det kan bli tight om du har mindre än 2 veckor på dig - kan i värsta fall ta nästan 3 veckor (står tid på varje klänning).  Om man inte vill ha för brudigt så kolla t.ex. på cocktailklänningar och sy sedan upp i vitt. 
    www.lightinthebox.com/A-line-Sweetheart-Asymmetrical-Chiffon-Evening-Dress_p169406.html 

• Norris
    LaFontaine skrev 2012-08-21 10:40:44 följande:
    lilly.nu har en del kortare och enklare klänningar. Bli inte skrämd av allt "brudigt" som kommer först bara
    Fina klänningar men lite för dyra. Jag har inte kollat i i brudbutiker för där är även de allra enklaste klänningar alldeles för dyra.
    lövet skrev 2012-08-21 10:24:34 följande:
    www.lightinthebox.com är snabb och har bra kvalité antalet modeller är oändligt. Den enda problemet är att det kan bli tight om du har mindre än 2 veckor på dig - kan i värsta fall ta nästan 3 veckor (står tid på varje klänning).  Om man inte vill ha för brudigt så kolla t.ex. på cocktailklänningar och sy sedan upp i vitt. 
    www.lightinthebox.com/A-line-Sweetheart-Asymm... 

Där var faktiskt en hel del fina klänningar. Men jag blev inte riktigt klok på det där med leveransen? Får kolla upp det närmre om jag hittar en jag fastnar för. Tack för tipset Skrattande
  • kvinnlig47

Gå till brudaffärer och titta på klänningar för tärnor..Ungefär som fina cocktailklänningar. Finns säkert på nätet med.

Svar på tråden Tips på sidor med enklare brudklänning?