• Anonym (dirr)

Tänder på penisar, men inte män?

Jag har på senare tid börjat fantisera om att ge avsugningar. Jag är närmare 30 år och har aldrig haft homofantasier förut, utan det är något som börjat dyka upp senaste månaden.

Jag har försökt utforska fantasin men blir avtänd så fort jag ser mannens ansikte, eller kropp. Hur kan det komma sig?

Fantasin handlar endast om oralsex, t.ex. glory holes eller att man har ögonen förbundna och sedan får suga av någon eller flera...

Jag förstår helt enkelt inte? Jag blir DIREKT avtänd så fort en mans ansikte kommer in i "bilden". 

• Svar på tråden Tänder på penisar, men inte män?
  • Dal man

Tror dom flesta män är b/s jag blir stenkåt på kukar (stora med stort ollon och förhud, vill runka o suga dom,helst med min sambo

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Man 50+)

Jag har också starka fantasier sen många år tillbaka om att suga av en man. Tänder inte på killar i övrigt men den fantasin lever starkt. Tror dock inte jag har problem med att se ansiktet på personen, jag vill nog tvärt om gärna se honom njuta. Vet dock inte hur man tar initiativet, jag vill ju inte provocera någon okänd eller sabba en kompisrelation genom att föreslå det. Jag vill nog samtidigt att det ska vara väldigt spontant så att man inte tänker sönder det? Och nån gloryhole eller sexklubb-grej skulle nog aldrig komma på tal?   Klurigt? 

• Anonym (Man 50+)

(Trippelpunkt verkar göras om till frågetecken)

• Anonym (Pragmatic)

Jag var nyfiken och ville veta hur det kändes att vara med en kille. Eller ja, med en kuk iaf. Jag sprang så småningom på en likasinnad som tittade förbi ibland när jag jobbade natt. Vi sög av varandra och det kändes bra. Efter honom träffade jag 3-4 killar till för oralsex. Sen blev det inget mer med det på ett tag (20år). Men för några år sedan råkade jag på en gay kille på en dejtingsida och det slutade med att vi hoppade i säng tillsammans. Men till skillnad från tidigare blev det den här gången mer än oralt. Jag lät honom sätta på mig och han gjorde det bra. Hade ingen aning om att det kunde vara så skönt att få aktern rammad. Utan tvekan ett av de fem skönaste liggen jag haft, alla kategorier. Ångrar ingenting och struntar i vad andra tycker! 

• Anonym (Kille)
    Anonym (Pragmatic) skrev 2025-06-09 15:10:46 följande:

Jag var nyfiken och ville veta hur det kändes att vara med en kille. Eller ja, med en kuk iaf. Jag sprang så småningom på en likasinnad som tittade förbi ibland när jag jobbade natt. Vi sög av varandra och det kändes bra. Efter honom träffade jag 3-4 killar till för oralsex. Sen blev det inget mer med det på ett tag (20år). Men för några år sedan råkade jag på en gay kille på en dejtingsida och det slutade med att vi hoppade i säng tillsammans. Men till skillnad från tidigare blev det den här gången mer än oralt. Jag lät honom sätta på mig och han gjorde det bra. Hade ingen aning om att det kunde vara så skönt att få aktern rammad. Utan tvekan ett av de fem skönaste liggen jag haft, alla kategorier. Ångrar ingenting och struntar i vad andra tycker! 

Vad jag tycker är att du hade det jävligt gött hehe. Fortsätt träffa män du. Skaffa grindr o njut
  • Anonym (Kalle)

Har knullat både riktigt unga tjejer och betydligt äldre kvinnor med slappa magar och hängpattar. 

När det gäller äldre är det väl fittan man tycker är sexigast. Där vill man ju in och röra runt o gärna lämna en present oavsett vad den sitter på?

• BlåFisk

Jag var likadan. Men eftersom det är så sjukt pervoäckligt med bara tanken på att någon har huva eller att ta sig till porrklubbar med hål i väggen så bestämde jag mig för att prova att bara ses för att ha sex. Efter två ganska misslyckade försök som kändes fel efteråt så var tredje försöket bland det bästa sex jag kan minnas. Och då var det inte en ung androgyn kille jag träffat, det var ju annars det enda jag kunde tänkt mig från början.
    Så det jag vill säga är att antingen gör du inget eller så tar du steget och träffar någon på vanligt sätt. Men det kommer vara svårt att hitta rätt person som kan få det att "funka" för dig, mitt tips är att det är sättet personen har som avgör. Utseendet är möjligen lättare att få en uppfattning om i förväg och kommer lätt i fokus därför??

• Tobben
    Anonym (Pragmatic) skrev 2025-06-09 15:10:46 följande:

Om du tyckte att det var så skönt första gången kan jag meddela att det blir ännu bättre med lite övning.
    Lycka till!
  • Tobben
    BlåFisk skrev 2025-07-12 12:56:22 följande:

Jag var likadan. Men eftersom det är så sjukt pervoäckligt med bara tanken på att någon har huva eller att ta sig till porrklubbar med hål i väggen så bestämde jag mig för att prova att bara ses för att ha sex. Efter två ganska misslyckade försök som kändes fel efteråt så var tredje försöket bland det bästa sex jag kan minnas. Och då var det inte en ung androgyn kille jag träffat, det var ju annars det enda jag kunde tänkt mig från början.
    Så det jag vill säga är att antingen gör du inget eller så tar du steget och träffar någon på vanligt sätt. Men det kommer vara svårt att hitta rätt person som kan få det att "funka" för dig, mitt tips är att det är sättet personen har som avgör. Utseendet är möjligen lättare att få en uppfattning om i förväg och kommer lätt i fokus därför??

Jag tror att många är låsta på just utseendet, trots att många vet att det är kemin som i slutändan är det viktigaste. Bäst blir det om båda kriterierna matchar, för båda personerna.
Svar på tråden Tänder på penisar, men inte män?