• Anonym (dirr)

Tänder på penisar, men inte män?

Jag har på senare tid börjat fantisera om att ge avsugningar. Jag är närmare 30 år och har aldrig haft homofantasier förut, utan det är något som börjat dyka upp senaste månaden.

Jag har försökt utforska fantasin men blir avtänd så fort jag ser mannens ansikte, eller kropp. Hur kan det komma sig?

Fantasin handlar endast om oralsex, t.ex. glory holes eller att man har ögonen förbundna och sedan får suga av någon eller flera...

Jag förstår helt enkelt inte? Jag blir DIREKT avtänd så fort en mans ansikte kommer in i "bilden". 

• Svar på tråden Tänder på penisar, men inte män?
  • Anonym (smygbi)
    Anonym (Kille) skrev 2025-01-14 06:14:18 följande:
    Bisexuell men du har inte erkänt för dig själv riktigt låter det som
    Nej jag ser mig som bisexuell och har inga problem att erkänna det för mig själv. Har tom även lekt med tanken på att ha en relation med en man. 

Men jag tycker inte manskroppen är sexig på samma sätt som jag känner för HELA kvinnokroppen. En hård erigerad kuk kan jag tända på men oftast inte att jag känner nig kåt av helheten. Ingen man jag känner som jag skulle vilja ha sex med. Eller jo det finns ett undantag och det är en barndomskompis som jag inte träffat på många år. Men det kan nog bero på att han, jag och en tredje kille hade lite sexuella lekar när vi var i tidiga tonåren (oskyldigt typ ta lite på varandra) och att jag vet att han (numera) ser sig som sexuellt dominant (dock osäker på om han är bi). Brukar fantisera om att jag är hans slyna som han gör vad han vill med :). 
  • Anonym (H)

Spelar det nån roll vad du uttryckligen behöver kalla din sexualitet? För mig låter det glasklart, du är bi i mina ögon. Jag som enbart dras till män, funderar inte över tjejsex och har aldrig gjort. Tvärtom, känner jag lite äckel över det kvinnliga könet i sexuella sammanhang. Men jag tycker kvinnor i det stora hela är vackrare än män

• Anonym (Peb)

Jag tänker ungefär likadant, jag tänker ofta på att jag skulle vilja suga av en kille, jag går igång direkt jag ser en kuk och det är verkligen en dröm jag har. Jag har precis avslutat ett långvarigt förhållande och jag är väldigt nyfiken på att få kontakt med med någon som skulle vilja testa lite äventyr. 
    Finns det någon  bra mötesplats som är gratis där man ev kan få kontakter Eller hur gör man? 

• Anonym (Kille)
    Anonym (Peb) skrev 2025-01-28 02:32:52 följande:

Jag tänker ungefär likadant, jag tänker ofta på att jag skulle vilja suga av en kille, jag går igång direkt jag ser en kuk och det är verkligen en dröm jag har. Jag har precis avslutat ett långvarigt förhållande och jag är väldigt nyfiken på att få kontakt med med någon som skulle vilja testa lite äventyr. 
    Finns det någon  bra mötesplats som är gratis där man ev kan få kontakter Eller hur gör man? 

Ladda ner appen Grindr. Bli medlem på bodycontact. Baracatt välja o vraka. Använd termer som
    passiv (den som suger och tar emot kuk I röven)
    aktiv (den som bara blir avsugen och sätter på)
    vers (den som vill göra båda delar)

Lättare för dig att hitta det du söker. 
    //bisexuell kille som levt i dom svängarna i ca 20 år haha
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (I garderoben)
    Anonym (Kille) skrev 2025-01-28 06:07:02 följande:
    Ladda ner appen Grindr. Bli medlem på bodycontact. Baracatt välja o vraka. Använd termer som
    passiv (den som suger och tar emot kuk I röven)
    aktiv (den som bara blir avsugen och sätter på)
    vers (den som vill göra båda delar)

Lättare för dig att hitta det du söker. 
    //bisexuell kille som levt i dom svängarna i ca 20 år haha
    Exakt så!
    Killar som träffar killar har ofta en rak och tydlig kommunikation så man behöver inte linda in sin agenda i något subtilt hysch-hysch.
  • Anonym (Hannes)

Samma här. Tror det är vanligt men inget man talar högt om. 

• Anonym (Fega omskrivningar - acceptera din läggning)

Nej, det är inte särskilt vanligt med bisexualitet, vilket är precis vad TS beskriver. 

• Anonym (Kille)
    Anonym (Fega omskrivningar - acceptera din läggning) skrev 2025-02-23 21:02:09 följande:

Nej, det är inte särskilt vanligt med bisexualitet, vilket är precis vad TS beskriver. 

Det är nog vanligare än du tror. Bara för att killar inte pratar öppet om det för det är "vidrigt" enligt samhället
  • Anonym (Fega omskrivningar - acceptera din läggning)
    Anonym (Kille) skrev 2025-02-23 23:24:29 följande:
    Det är nog vanligare än du tror. Bara för att killar inte pratar öppet om det för det är "vidrigt" enligt samhället
    Nej som sagt. Det där är bara något som bisexuella feminina män gärna vill intala sig själva för att de ska känna sig lika maskulina som heterosexuella män (vilket de inte är).

Finns undersökningar kring det hela och i anonyma svar för forskningsunderlag så behöver inte män ljuga om sin läggning. 
  • Dal man

Tror dom flesta män är b/s jag blir stenkåt på kukar (stora med stort ollon och förhud, vill runka o suga dom,helst med min sambo

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Tänder på penisar, men inte män?