Misstänker min son är homosexuell, hittade den här videon
">
han har börjat umgås med en konstig kille och nu så visade han den här för mig, jag vet inte vad jag ska tycka!?
Hej på dig, min son är 18 och och gay. Jag "upptäckte" inte detta utan han berättade det. Tänk om det istället upptäckts att han hade en hjärntumör och skulle dö?? DET hade varit ngt att bli ledsen över. Skriver ner ett citat från en dikt av K Gibran, mkt tänkvärt. Älska din son som han är nu., det förtjänar han.
Ert barn är inte era barn. De är söner och döttrar av Livets längtan efter sig själv. De kommer genom er men är inte från er. Och fastän de lever hos er, tillhör de er ändå inte.
Ni kan giva dem er kärlek, men inte era tankar, ty de har sina egna tankar.
Ni kan hysa deras kroppar men inte deras själar.
Ty deras själar dväljs i morgondagens hus, som ni inte kan besöka, ens i era drömmar.
Ni må sträva att efterlikna dem, men sök inte att göra dem lika er.
Ty livet vänder inte tillbaka och dröjer inte hos den dag som har flytt.
Ja kanske är han skinkryttare
Tror inte han är gay. Lite vrickad kanske. Videon är ju mer ett hån mot homosexualitet om något haha :P Jag tyckte i alla fall att den var rolig och väldigt bra redigerad och jag kan tänka mig att din son visade dig den för att han hoppades att du skulle tycka just det!
tycker din son har sjuk/(ganska skoj) humor. Om det varit min son som visat videon hade jag nog skrattat med honom. Inte trott han var gay.
Vad gäller homo-saken hade jag nog inte heller oroat mig. Barn kan man adoptera eller fixa på annat sätt.
Jag skulle inte skälla på min grabb bara för att mina gener inte kan reproduceras den biologiska vägen (vilken faktiskt är möjligt ändå om en tjej kan tänka sig uppfostra ungen dom första 9 månaderna).
Var inte så egoistisk om killen är lycklig!
Han behöver inte vara drabbad bara för att han ser ett sådant klipp. Du kan säkert andas ut..