• Anonym

Misstänker min son är homosexuell, hittade den här videon

">

han har börjat umgås med en konstig kille och nu så visade han den här för mig, jag vet inte vad jag ska tycka!?
  • Svar på tråden Misstänker min son är homosexuell, hittade den här videon
  • duntäcke
    Anonym (Ha, ha!) skrev 2012-09-02 06:14:36 följande:
    Varför ens ställa frågan? Skit samma om han är "gay", spelar ingen roll överhuvudet taget!

Man älskar någon, och blir kär. Känner  "vibbarna", and so what? Det viktigaste är att ditt barn kan känna sig trygg, accepterat och älskat. Oavsett!

Har själv en dotter som är 19. Hon är ihop med en "kille", som är "bi". Hon är också bi...Ja, ibland undrar man ju vad de "pysslar med", men bara hon är glad och känner sig älskat, och det är hon!

"Integrationsrespekt", är ett nytt ord, som jag vill införa i :

g3.spraakdata.gu.se/saob/Hjärta

Och: Varför tycker du att hans "kille" är konstig?
    Ursäkta? Varför skriver du kille, gay och bi med situationstecken? Menar du att han inte är en riktig kille eller vad? Och vad skulle dom hålla på med som var så konstigt? 
    Förlåt om jag har missförstått dig, eller så, jag vill bara fatta hur du menar. bra att du stöttar din dotter!:) 
  • Plutteli
    Anonym (Orolig mamma) skrev 2012-09-02 05:46:12 följande:
    ja men det skrämmer mig ju att han kanske är homosexuell!!! förstår ni inte det eller?

om han är bög så kommer han inte kunna ge mig några barnbarn och föra vårat släkte vidare, jag får ångest bara jag tänker på det bryr inte någon av er er om nått sådant?
    Nej? Hans uppgift i livet är väll för fan inte att ge er barnbarn! Det viktigaste måste väll vara att han är lyckligt eller?

F.ö är detta ett youtube klipp både jag och min make tycker är hysteriskt roligt, ingen av oss är bögar för det och tro mig ,det slår din sons klipp med hästlängder:

• Anonym (min son är gay)

Hej på dig, min son är 18 och och gay. Jag "upptäckte" inte detta utan han berättade det. Tänk om det istället upptäckts att han hade en hjärntumör och skulle dö?? DET hade varit ngt att bli ledsen över. Skriver ner ett citat från en dikt av K Gibran, mkt tänkvärt. Älska din son som han är nu., det förtjänar han.

Ert barn är inte era barn. De är söner och döttrar av Livets längtan efter sig själv. De kommer genom er men är inte från er. Och fastän de lever hos er, tillhör de er ändå inte.

Ni kan giva dem er kärlek, men inte era tankar, ty de har sina egna tankar.

Ni kan hysa deras kroppar men inte deras själar.

Ty deras själar dväljs i morgondagens hus, som ni inte kan besöka, ens i era drömmar.

Ni må sträva att efterlikna dem, men sök inte att göra dem lika er.

Ty livet vänder inte tillbaka och dröjer inte hos den dag som har flytt.

• mpermper
    ja men det skrämmer mig ju att han kanske är homosexuell!!! förstår ni inte det eller?

om han är bög så kommer han inte kunna ge mig några barnbarn och föra vårat släkte vidare, jag får ångest bara jag tänker på det bryr inte någon av er er om nått sådant?

Även om han är straight så är det inte säkert att han ger dig några barnbarn. Det finns aldrig några garantier för sådant. Det är hans liv. Inte ditt.
  • Anonym (smurf)

EGOIST!

Vill du att din son ska leva sitt liv bara för att göra dig lycklig? Tycker synd om din son.
  • Anonym (Ha, ha!)
    Anonym (smurf) skrev 2012-09-02 20:00:50 följande:
    EGOIST!

Vill du att din son ska leva sitt liv bara för att göra dig lycklig? Tycker synd om din son.
    Hej igen TS! Så du fick alltså ingen "sympati" för din "orolighet", enbart därför att du inte har något att "oroa" dig för. Om du endast har videon att gå efter, kan du nog slå bort tanken helt. Men det du kan göra är att stödja din son på alla sätt och vis, om han nu ÄR gay. Dessutom skall du bara vara som vanligt. Lyft inte ens på ögonbynen om han skulle berätta.

När min dotter deklarerade att hon är BI, och är ihop med en man som också är BI, då önskade jag henne All lycka med sin nya kärlek. Vad de sedan har för sig, är deras ensak.
  • Mrpappa

Tror inte han är gay. Lite vrickad kanske. Videon är ju mer ett hån mot homosexualitet om något haha :P Jag tyckte i alla fall att den var rolig och väldigt bra redigerad och jag kan tänka mig att din son visade dig den för att han hoppades att du skulle tycka just det!

• Anonym

tycker din son har sjuk/(ganska skoj) humor. Om det varit min son som visat videon hade jag nog skrattat med honom. Inte trott han var gay.

Vad gäller homo-saken hade jag nog inte heller oroat mig. Barn kan man adoptera eller fixa på annat sätt.
    Jag skulle inte skälla på min grabb bara för att mina gener inte kan reproduceras den biologiska vägen (vilken faktiskt är möjligt ändå om en tjej kan tänka sig uppfostra ungen dom första 9 månaderna).

Var inte så egoistisk om killen är lycklig!     

• Bill50X

Han behöver inte vara drabbad bara för att han ser ett sådant klipp. Du kan säkert andas ut..

• Virriga Vera

Nej, faktiskt inte. Jag har 2 barn och jag kunde inte bry mig mindre om de får barn eller ej. Däremot så bryr jag mig om de blir olyckliga.
Svar på tråden Misstänker min son är homosexuell, hittade den här videon