• Dolly82

Vilken av dess klänningar passar bäst till date/fest?

Vilken av dessa är bäst som kombinerad fest/date med en kille? Jag vet inte vilken jag ska välja... någon som är lagom "slampig" men inte för mycket... 

Tänk inte så mycket på färg utan mer på modell av klänning  

• Svar på tråden Vilken av dess klänningar passar bäst till date/fest?
  • Persi

Ettan och tvåan tycker jag var riktigt fula.. 

Trean var finast! 

• Dolly82

Nej, jag har så svårt att välja att det inte blir nån... tar nåt jag har hemma istället. Som sagt, jag vet ju redan att han vill ha mig så jag behöver ju egentligen inte krångla till det :)

• Lilia

Jag gillar nummer 3 och 4 bäst. =)

• sukiojag

Helt klart 1an men i en Annan färg gärna svart, med ett större halsband och armband, matchande. Jag gillar att den har lite mer volym uppe eftersom du inte vill ha för mkt höfter, och att den är lite omlott, vilket gör den lite sexigare. Alla de andra känns billiga och tantiga.

• fortsätt paddla

Jag gillar faktiskt ettan, dim andra var inte min stil alls.
    Men klä dig du i något du känner dig bekväm i, det lyser igenom och blir attraktivt.

• sukiojag

nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/klänningar/samsøe-samsøe-803/nanni-dress-803277-14/

nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/klänningar/vero-moda-631/mico-dress-631472-14/

• emzemz

Av dessa gillar jag trean bäst, sen fyran. 1-2 är no-no!

Kolla på Nellys hemsida, där hittade jag en snygg klänning för 249:- som jag hade på ett bröllop i augusti :)

• Mandi74

3 eller 4. 

By blood and by me I fall when you leave By blood and by me I follow your lead
  • Dolly82

Det är väldigt indelat i två läger, antingen gillar ni 1 och 2 eller hatar dom, och tvärtom ;)

Alla fyra är från Nelly, så det är där jag har kikat :)  

• För kvinnlig01

Tycker trean var absolut finast!

• JPT

Tycker att ettan är klart snyggast (i en annan färg). Trean är fulast och fyran känns lite... tråkig. Helt okej, men lite tråkig som sagt. 

Svar på tråden Vilken av dess klänningar passar bäst till date/fest?