Här anmäler man sig som testpilot
http://www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/ahlensgruppen-405/hem/lotta_kvarnungTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-04 16:02
alltså inte här i tråden.. klicka på länken och anmäl er där!
Jag vill med!! mitt barn är 2½ år men storleken är 116/122 hehehe! ibland 128 ååhh det är så svårt att välja rätt kläder, de växer så fort så man inte hinner med!
Har ett barn med stl 110/116 som jag gärna skulle vilja anmäla som testpilot :)
Han är en kille förresten.
Har en dotter på 5 år i strl 122/128 och en son på 6 snart 7 som har strl 128 som GÄRNA blir testpiloter
Jag är gärna med 110/116
Mamma till många
har hemma en son på 13år (164)
en dotter på 8 år (122/128)
och en liten pojk på 3 år (98/104)
Blir gärna testpilot !
det är alltså inte här i forumet man anmäler sig.. klicka på länken
Har en liten Saga på 3 år som är en aktiv liten fröken så kläderna blir garanterat använda i ur & skur! Hon har stl 98/104 och vi vill gärna vara testpiloter!
Hej hej.
Jag och sonen Milton, strl 104, vill gärna vara med som testpiloter. :)
Skulle gärna vilja vara testpilot. Min son har stolek 98/104 :)
Han är ofta ute och leker,klättrar, kryper, gräver och har sig så kläderna lär bli väl använda :)
Min dotter blir gärna testpilot, hon har storlek 122/128 ochälskar att vara utomhus vilket innebär att vi tillbringarett par timmar varenda dag antingen i lekparken, stallet, skogen eller vad vi nu hittar på plus att både skola/fritids har gott om utomhusaktiviteter i undervisningen så kläderna kommer garanterat att bli väl använda och testas på alla sätt
mina barn kan gärna bli testpiloter !!! Tjejen har strl 98/104 och pojken har 116/122.. skulle passa utmärkt med tanke på alla väder som dom får vara ute i på dagis och förskola ...
Kul! Blir gärna testpilot i storlek 104
Hej, ja anmäler gärna min stora kille som test pilot. Han har storlek 110/116. Han går på en i ur och skur förskola där barnens kläder är a och o för att kunna berdriva verksamheten. Kanske de de vara ett utmärkt tillfälle för era kläder att bevisa vad dom går för. Med vänlig hälsning, Josefine
Blir gärna testpilot. Pojke storlek 110/116
Min dotter Ronja 4,5 år vill gärna vara testpilot. Kläderna skulle garanterat bli testad både på dagis och hemma på vår lantgård där vi är ute i ur och skur . Hon har storlek 122/128.
Anmäler intresse till att bli testpilot. Har söner varav den ena har storlek 122/128, arbetar på förskola och där ser man många olika märken och vet vad som brukar funka både hemma och på förskolan.
Hejsan!
Är du sugen på att bli testpilot? 
Vad bra!
Då kan du anmäla dig här:
www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/ahlensgruppen-405/hem/lotta_kvarnung
Klicka på bannern och fyll i dina uppgifter. Du måste vara medlem i Åhlénsgruppen för att vara aktuell 
Lycka till!