• Svar på tråden Här anmäler man sig som testpilot
  • altrecha

Jag vill med!! mitt barn är 2½ år men storleken är 116/122 hehehe! ibland 128 ååhh det är så svårt att välja rätt kläder, de växer så fort så man inte hinner med!

• Minoria

Har ett barn med stl 110/116 som jag gärna skulle vilja anmäla som testpilot :)

• Kojbe

Har en dotter på 5 år i strl 122/128 och en son på 6 snart 7 som har strl 128 som GÄRNA blir testpiloter

• Chida80

Mamma till många 
    har hemma en son på 13år (164)
    en dotter på 8 år (122/128)
    och en liten pojk på 3 år (98/104) 
    Blir gärna testpilot !

• Sezzi
    Ååh vad roligt!! Jag är intresserad av att bli testpilot! Har en son som har storlek 98/104 Drömmer
  • GammE

Har en liten Saga på 3 år som är en aktiv liten fröken så kläderna blir garanterat använda i ur & skur! Hon har stl 98/104 och vi vill gärna vara testpiloter!

• Jordi

Hej hej.

Jag och sonen Milton, strl 104, vill gärna vara med som testpiloter. :)

• Galexi

Skulle gärna vilja vara testpilot. Min son har stolek 98/104 :)

Han är ofta ute och leker,klättrar, kryper, gräver och har sig så kläderna lär bli väl använda :)   

• S vali s

Min dotter blir gärna testpilot, hon har storlek 122/128 ochälskar att vara utomhus vilket innebär att vi tillbringarett par timmar varenda dag antingen i lekparken, stallet, skogen eller vad vi nu hittar på plus att både skola/fritids har gott om utomhusaktiviteter i undervisningen så kläderna kommer garanterat att bli väl använda och testas på alla sätt

• hannis00

mina barn kan gärna bli testpiloter !!! Tjejen har strl 98/104 och pojken har 116/122.. skulle passa utmärkt med tanke på alla väder som dom får vara ute i på dagis och förskola ...

• jjjosefine88

Hej, ja anmäler gärna min stora kille som test pilot. Han har storlek 110/116. Han går på en i ur och skur förskola där barnens kläder är a och o för att kunna berdriva verksamheten. Kanske de de vara ett utmärkt tillfälle för era kläder att bevisa vad dom går för. Med vänlig hälsning, Josefine

jjjosefine88
  • Troll Svea

Min dotter Ronja 4,5 år vill gärna vara testpilot. Kläderna skulle garanterat bli testad både på dagis och hemma på vår lantgård där vi är ute i ur och skur . Hon har storlek 122/128.

• Hallonfröken

Anmäler intresse till att bli testpilot. Har söner varav den ena har storlek 122/128, arbetar på förskola och där ser man många olika märken och vet vad som brukar funka både hemma och på förskolan.

Svar på tråden Här anmäler man sig som testpilot