• inväntande

Galaklänning eller finare långklänning till gravid hjälp!

Kommer att vara i 6 månaden när vi ska på en galakväll och jag är redan rätt rund om magen och lår Drömmer är ute efter en fin långkläning med armar för gravida.
    Eller korta armar vill inte ha en som går över knänan då det inte passar heller.

Kom med tips och länkar utland går och så bra. Den ska va fin men inte "bal fin" men nå åt det hållet. SLutet av oktober ska den på.

• Svar på tråden Galaklänning eller finare långklänning till gravid hjälp!
  • Duckan

Proud borde få påfyllt inom kort eftersom det är ny säsong nu.

• inväntande

Duckan jag mailade Proud hoppas på svar

Ankomor nu har jag ju redan gift mig Skrattande en gång den verkar vara brudklänningar mest. Sen har jag luskat inna inbjudan kommit ut att det är klädkod kavaj så jag får nog gå efter en som går lite högre upp vill gärna ha hellång som gravid men det finns ju snygga som går nedanför knäna men inte är hel långa. 

• Fiona M

damn it, varför blev bilderna så?
    (eller är det bara på min dator?)
    asos iaf!

• Fiona M
    Duckan skrev 2012-09-06 10:54:12 följande:
    Fiona M, ser fina ut trots formatet
    haha, mer gravidkänsla på än vad det vanligtvis är på modellerna!
  • Ankmor
    inväntande skrev 2012-09-06 10:12:15 följande:
    Duckan jag mailade Proud hoppas på svar

Ankomor nu har jag ju redan gift mig Skrattande en gång den verkar vara brudklänningar mest. Sen har jag luskat inna inbjudan kommit ut att det är klädkod kavaj så jag får nog gå efter en som går lite högre upp vill gärna ha hellång som gravid men det finns ju snygga som går nedanför knäna men inte är hel långa. 

Det går att få samtliga klänningar från Deisigndress i valfri färg, inte bara vitt.
    Det ser du till höger om bilden...
    Tomt här just nu...
  • inväntande
    Fiona M skrev 2012-09-06 10:55:30 följande:
    haha, mer gravidkänsla på än vad det vanligtvis är på modellerna!

Ha ha jag vem vet i 6 månaden så lär jag kanske se ut så där om magen Skrattande
  • inväntande
    http://www.tiffanyrose.com/maternity/clothes/dresses.html

Oj oj nu talar vi min typ av klänning tror det lutar åt en med armar. Jag är normalt en 42:a men nu en 44:a akn bli större vem vet Förvånad även om det inte är målet, huvudaken är att jag får bli mamma.

När vi ändå är i farten vilken tycker ni av dom som finns på sidan?     Jag vart snål efter dennahttp://www.tiffanyrose.com/maternity/clothing/WILB.html  bara hoppas   den är lika fin i verkligheten så ma inte ser ut som en Michelin gubbe och att dom har annat än PayPal jag och PayPal är inte kompisar!
  • Duckan

Kan man handla där om man bara är lite tjock om magen?! Den där modellen i spets var väldigt mycket jag.

Svar på tråden Galaklänning eller finare långklänning till gravid hjälp!