• Ullizofosho

Kan man ha Onepiece på stan?

Jag är gravid i vecka 36 och det ända plagget som fortfarande passar mig och som sitter bekvämt är min Onepiece. :) Har velat ha på mig den även när jag ska ut på stan, men det tar emot! Vad tycker ni? Är det okej att ha Onepiece på stan?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kan man ha Onepiece på stan?
  • gugeligu

folk går i kjolar och blusar på stan, varför inte? inget av dem ölär ses som vackert av mig men jag hopps ni inte är ute av den orsaken så ha det ni trivs i!

• MHBW81

Mina barn har tjatat om onepiece sen det kom ungefär men jag tvärvägrar! Ser inte klokt ut!
    En kompis berättade att en av hans kollegor kom till jobbet i Onepice och chefen skickade hem honom igen då det inte var acceptabel klädsel! Och de jobbar med datorer.

Skulle aldrig falla mig in att slösa pengar på något så skitfult som Onepice!

klickade i NEJ!

Var är värdigheten i detta plagg egentligen?       

Ta vara på småbarnstiden.. Den försvinner VÄLDIGT FORT!
  • Sunniva

Första gången jag såg en onepiece på stan tänkte jag -Aha, möhippa! Det säger väl lite vad jag tycker om detta klädesplagg :D

• BymBym

Nej! Och absolut inte med foppatofflor.

Ja, jag har sett sådana varelser på stan

• Nice Girl Wrong Place

Om det är ok?
    Ja såklart.

Jag tycker personligen att det är väldigt fult och skulle inte ens bära en ensam i mitt mörka sovrum MEN (!) jag tycker att människor ska få gå klädda hur de vill. Om du känner dig bekväm i att bära den på stan, go for it.

Finns säkert typer som skulle vända sig om eller viska med polaren. Men det där är mer ett småstadsfenomen tycker jag.
    Oftast orkar folk inte engagera sig i vad andra har på sig. 

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Loriyana

Personligen tycker jag det är fult. Men skulle absolut inte reagera på någon annan som har det på sig.

• IsDimma

Nej, du får köpa nya kläder!
    Alla över typ två år ska inte ha någon på sig offentligt

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Dr Mupp

Folk har på sig allt möjligt på stan så varför inte onepiece

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Calliope

Nej!! För det första är det asfult och sedan är sparkdräkter till för bäbisar inte vuxna!

• Texasthecat

Klart att man kan ha på sig det. Det är inte speciellt snyggt, men skulle alla med fula kläder stanna hemma så skulle det bli ganska tomt på stan.

Har en onepiece som jag har på mig hemma, speciellt när det är kallt, men har inte haft den på mig utanför lägenheten än. Fast vem vet. Det kan fortfarande ske...

Go suck on a lemon or something...
  • Mandel

Vill folk springa omkring i pyjamas eller onepiece på stan så är det deras ensak, men jag skulle aldrig göra det och vad jag tänker om vuxna i dessa plagg är ju en annan femma...

Små barn under 10 år går väl ann om de ska till kvartersbutiken/kiosken, men inte ens som skolplagg på dem duger det.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Lilly Jk

Njaa, helt okej är det ju inte.
    Haft min på mig hemma och enbart hemma.
    Samt på flygplatsen på Cypern i vintras för att den inte gick in i väskan,
    riktigt skön att resa i dock :)

• stickkontakt

Nej. Jag tillhör skaran som tycker att det är det fulaste som finns och att det ser ut som en jättebebis.

Jag förstår att du inte vill köpa en massa mammakläder när det är så lite kvar. Men du kanske kan hitta ett par rymliga mjukisbyxor som sitter ok i alla fall? Det kan vara skönt även efter förlossningen eftersom man är lite öm och svullen ett tag till. Då har du något som kan användas längre tid än en månad och något att ta på dig istället för onepiece nu.

Svar på tråden Kan man ha Onepiece på stan?