Är det här verkligen rimligt?????
Hej,,
Behöver fråga om det är nån som vet ifall det här verkligen är ok...
Det är så här, har ett ex som jag har en gemensam dotter med. Hon har alltid bott hos mig men dom har träffats då å då.
En dag helt plötsligt berättar han att han flyttat hela 30 mil bort. Jag visste ingenting, hade inte fått nån förvarning alls.
Så nu är det dit han vill att dottern ska komma. Så han sa till mig att jag nu måste börja köra halva vägen, nåt som jag verkligen inte gick med på. Jag HATAR att köra bil, jag ansåg att han har flyttat han får lösa hämtningen å lämningen.... Men tydligen så enkelt var det inte....
Iaf vi gick upp till familjerätten för att komma på en lösning.. Jag stog fast vid att jag vill inte köra utan kan tänka mig att hjälpa till å betala lite av bensinen.. Den här personen på Fm rätten visste inte så mkt om det här..
Utan började räkna lite vad han trodde, och kom då fram till att jag ska betala 900 kr!!! Varje gång han kommer, dvs han ska ha henne var 3:e helg nu... Jag har fan inte råd å betala dom summorna för HAN valt att flytta.. Allt annat jag betalar då, sommar höst vinterkläder, aktiviteter RÄKNAS inte det??
Nån som vet hur sånt här funkar, jag tror fan inte detta stämmer???