• Anonym (Mattias)

Blottat ollon - en hit

Omskärelse diskuteras i en del trådar. Men det finns ett bra sätt att vara fräsch utan att göra ingrepp i kroppen.
    Jag har sedan många år haft förhuden tillbakarullad. I början åkte den tillbaka, men numera är det nästan svårt att få fram den.
    Det har blivit naturligt att ha ollonet blottat.

Fördelar:
    - ingen flensost utan alltid rent och frächt!
    - Känsligheten minskar lite och man blir inte överkänlig utan kan "hålla på".
    - Flexibiliteten (att penis kan rulla på huden) finns kvar och är bra om det inte är perfekt glid, eller t ex vid analsex.

Hur gör ni/era män?
    Är det illaluktande ostiga ollon, eller sköna, blottade rena?

• Svar på tråden Blottat ollon - en hit
  • JohnanonX
    Anonym (Hur?) skrev 2026-02-21 13:05:34 följande:
    Intressant! Du menar att din förhud drar tillbaka sig själv och att det alltid varit så? Har du ändå förhud eller är det som att du är naturligt omskuren?
    Precis, den rullar tillbaka av sig själv. Var någon medicinsk procedur som jag var tvungen att genomgå efter födsel (lugn, inget religiöst och ingen annan i familjen har så).
    I början täcktes ollonet till 75%, men allteftersom kan växte så rullade förhuden tillbaka.
  • Anonym (Milfhunter)

Ärligt förstår inte vad som är problemet med förhud det är så vi föds.

Många kvinnor älskar att dra den fram och åter se hur det stegvis blottas fram.

Förstår inte hur ni kan ha problem med hygienen.

• Anonym (Schippen)
    Anonym (Milfhunter) skrev 2026-02-25 08:50:38 följande:

Inte jag heller. Det låter på vissa som om gud eller evolutionen gjorde ett misstag.
  • Anonym (Sugen)
    Anonym (Milfhunter) skrev 2026-02-25 08:50:38 följande:

👍🏻
    Dricka sprit och knulla luder,
    det är sånt som gud förbjuder.
    Men dra skinnet fram och åter,
    det är sånt som han förlåter!
  • Noname00
    Anonym (Schippen) skrev 2026-02-25 09:29:24 följande:
    Inte jag heller. Det låter på vissa som om gud eller evolutionen gjorde ett misstag.

Om man har problem med hygienen så beror det på att man inte tvättar sig alls eller ordentligt om det inte är ett medicinskt problem.

Det är ju bara dra bak och tvätta med tvål och vatten, typ som man gör när man duschar eller innan sex för att det ska vara rent.

• Anonym (Schippen)
    Noname00 skrev 2026-02-25 12:20:23 följande:

Om man har problem med hygienen så beror det på att man inte tvättar sig alls eller ordentligt om det inte är ett medicinskt problem.

Det är ju bara dra bak och tvätta med tvål och vatten, typ som man gör när man duschar eller innan sex för att det ska vara rent.

Ja, precis. Har aldrig haft problem med hygien där.
  • Anonym (Hur?)

Alltså, jag har aldrig haft problem med hygienen trots att jag levt med förhud i rätt många år. Ändå måste jag säga att det känns renare utan förhud. Inte livsagörande på något sätt men helt klart en fördel i mina ögon.

Nu var den hygieniska biten inte den enda anledningen till att jag ville bli omskuren. Jag tyckte förhuden kändes som en överflödig skinnbit som mest var i vägen. Omskuret känns mer rätt 😀

Jag menar inte att det är nåt fel med att ha förhud. Huvudsaken man trivs med sin egen kropp. Önskar bara att det hade varit mer accepterat med omskärelse för dem som vill.

• Anonym (Kia)

Min kille är turk. Stort blankt ollon!

• Anonym (Frun)

Min man är svensk, omskuren och väldigt fin. Kyss

• Anonym (Kia)
    Anonym (Frun) skrev 2026-02-26 08:31:23 följande:

Min man är svensk, omskuren och väldigt fin. Kyss

Mmm..blankt olla.
  • Anonym (Frun)
    Anonym (Kia) skrev 2026-03-04 00:31:56 följande:
    Mmm..blankt olla.
    Japp, blankt och fint!

Vi vet vad vi vill ha. Kyss
  • Anonym (Kia)
    Anonym (Frun) skrev 2026-03-05 11:55:30 följande:
    Japp, blankt och fint!

Vi vet vad vi vill ha. Kyss
    Blankt jävla olla...ha ha
  • baaa
    Anonym (Mattias) skrev 2012-09-19 18:18:25 följande:
    Blottat ollon - en hit

Omskärelse diskuteras i en del trådar. Men det finns ett bra sätt att vara fräsch utan att göra ingrepp i kroppen.
    Jag har sedan många år haft förhuden tillbakarullad. I början åkte den tillbaka, men numera är det nästan svårt att få fram den.
    Det har blivit naturligt att ha ollonet blottat.

Fördelar:
    - ingen flensost utan alltid rent och frächt!
    - Känsligheten minskar lite och man blir inte överkänlig utan kan "hålla på".
    - Flexibiliteten (att penis kan rulla på huden) finns kvar och är bra om det inte är perfekt glid, eller t ex vid analsex.

Hur gör ni/era män?
    Är det illaluktande ostiga ollon, eller sköna, blottade rena?

tvättar man sig regelbundet så har man inte illaluktande ollon. 
  • Anonym (Kia)
    baaa skrev 2026-03-06 07:59:40 följande:
    tvättar man sig regelbundet så har man inte illaluktande ollon. 
    Mmm..rent olla.
Svar på tråden Blottat ollon - en hit