• Anonym (Mattias)

Blottat ollon - en hit

Omskärelse diskuteras i en del trådar. Men det finns ett bra sätt att vara fräsch utan att göra ingrepp i kroppen.
    Jag har sedan många år haft förhuden tillbakarullad. I början åkte den tillbaka, men numera är det nästan svårt att få fram den.
    Det har blivit naturligt att ha ollonet blottat.

Fördelar:
    - ingen flensost utan alltid rent och frächt!
    - Känsligheten minskar lite och man blir inte överkänlig utan kan "hålla på".
    - Flexibiliteten (att penis kan rulla på huden) finns kvar och är bra om det inte är perfekt glid, eller t ex vid analsex.

Hur gör ni/era män?
    Är det illaluktande ostiga ollon, eller sköna, blottade rena?

• Svar på tråden Blottat ollon - en hit
  • Anonym

Jag tror nog att min man lyckas hålla sig ren utan att gå runt med förhuden tillbakarullad hela tiden, eller så har han åtminstone vett nog att tvätta sig innan han tar fram snoppen så att jag ser Tungan ute Men bra att du hittat något som funkar för dig! Låter som att du har ett ganska stort ollon även i slakt tillstånd för att huden ska kunna fastna på det sättet?

• Justus
    Anonym (Mattias) skrev 2012-09-19 18:18:25 följande:
    Omskärelse diskuteras i en del trådar. Men det finns ett bra sätt att vara fräsch utan att göra ingrepp i kroppen.
    Jag har sedan många år haft förhuden tillbakarullad. I början åkte den tillbaka, men numera är det nästan svårt att få fram den.

Fördelar:
    - Flexibiliteten (att penis kan rulla på huden) finns kvar och är bra om det inte är perfekt glid, eller t ex vid analsex.

Hur gör ni/era män?
    Ja, jag har inte blottat ollon men ingen flänsost heller. Duschar man dagligen och drar tillbaka förhuden och torkar sig noga när man kissat så är hygienen inget problem.

Jag behöver heller ingen hjälp att kunna hålla mig längre, det är nästan ett problem som det är redan att jag ibland kan ha svårt för att komma, så jag vill inte ha ett mindre känsligt ollon.
  • Anonym (Mattias)

Det är nog inte jag utan min sambo som uppskattar det mest.
    Och jag sak erkänna att det tog tid att få förhuden dit... satte små bitar av kirurgtejp för att hålla huden tillbaka i början. Nu vill den, som sagt inte  komma fram ;)
    Rekommenderar er män att testa!!

• Anonym (Anon)
    Anonym (Mattias) skrev 2012-09-19 18:18:25 följande:

Fördelar:

Hur gör ni/era män?
    Har cabben uppe utan att få problem. Tvättar mig flera gånger om dagen vilket faller sig naturligt då jag tycker det är en självklarhet att hålla sig fräsch. Precis som jag duschar eller tvättar händerna efter toabesök.
  • Anonym (Mattias)

Flera andra gentlemen som svarade direkt....   lite i försvarsställning ;)
    Hur ser ni Q på detta?

• Anonym (Gabby)
    Anonym (Mattias) skrev 2012-09-19 18:40:53 följande:
    Flera andra gentlemen som svarade direkt....   lite i försvarsställning ;) Hur ser ni Q på detta?

Ser ingen anledning till att min kille skulle göra så. Han är ren ändå. Skulle tycka han var underlig om han gick runt med tejp på kuken.
  • Anonym

Nej, fy det låter inte särskilt roligt. Jag är glad att min man klarar av att hålla sig ren utan att ta till sånt där

• studentbruttan29

Jag gillar förhuden, är sexigt att se den/känna när man runkar kuken. En omskuren kuk skrämmer mig.

• VälforMulerad
    studentbruttan29 skrev 2012-09-19 18:50:32 följande:
    Jag gillar förhuden, är sexigt att se den/känna när man runkar kuken. En omskuren kuk skrämmer mig.
    Skrämmer dig? Det var väldans vad en liten skinnbit kan åstadkomma. Det är inga kulturella konnotationer som du läser in i den "frånvaron"?
  • Anonym (Mattias)
    studentbruttan29 skrev 2012-09-19 18:50:32 följande:
    OK. Men nu var det ju icke-omskuren fast ren  ;)
Svar på tråden Blottat ollon - en hit