• mangelica

Jävla dating sajter!

Heej på er! 
    Tänkte jag skulle fråga här och se om någon har bättre koll på detta en jag.

Jag söker en dejting sajt som är heeeelt gratis! Det går ju inte att dejta någon stans innan meddelanderna är slut osv. Och vill gärna prova på nät dejting. Är trött på att vara ensam :/

Mvh :) 

• Svar på tråden Jävla dating sajter!
  • mastress

jag är 53 år, så ingen på happypancake ser dom som är över 50 år som akrativa. 

• mastress

Dom kan släcka ner alla dejtingsajter, finns ingen dejtingsajt som är fri från scammers.

• ellenR

Finns seriösa och oseriösa oavsett datesiida man är på . Men jag gav happypancake ett sista försök, tänkte annars lever jag singel resten av livet . Men oj så fel jag hade för jag hittade min prins och är nu påväg bli sambo med honom :).

Nog har jag väl fått väldigt oseriösa förslag på Date sidor men inte mer oseriösa än då man vart på krogen . Vet även vänner som hittat sin partner via internet :)

• Oldemar
    For att hitta sexpartner använder jag Fastfoxx.som, har funnit att det är lättast att hitta seriöse där.
  • mastress

Finns inte en ända dejtingsajt som är fri från scammers, dom sprider ut sej på alla dejtingsajter. Polisen bryr sej inte utan låter bedragarna fortsätta härja på dejtingsajter.

• happyy

Nätdejting har varit mitt främsta val genom åren.
    Blir frustrerad att folk än idag kan hävda att gratissidorna är oseriösa.

HappyPancake är helt gratis, lever på reklam, har flest antal besökare.
    Stort antal folk gör det mindre desperat.

Badoo, ansågs var sexplatsen förr men vänskapssida idag. Knappt några besökare. Tinder har tagit över sextronen.

Mötesplatsen är väldigt få besökare också, mest äldre personer som inte söker dejter utan snarare en plats att sitta och chatta på.

Badoo och Mötesplatsen har system som lockar dig att betala.
    Badoo med fejkannonser, utländska som dom översatt till svenska.
    När ditt medlemskap går ut på mötesplatsen så får du alltid ett brev ifrån någon attraktiv som du inte kan läsa, du betalar, det står inget speciellt och personen är borta. Jag har kontaktat Mötesplatsen om det och dom förnekar inte utan erbjuder mig då gratisperioder som kompensation.

Det är bara korkat att ge bort pengarna för få tillgång till 20tal personer utspritt i hela sverige som bara sitter och chattar lite för fördriva tiden när man kan vara på gratis happypancake med hundratals i närområdena.

Glad att "detta är inte riktigt min grej men testar" trenden har försvunnit, nätdejting är normaliserat. Skryt om vin, tatueringar och gym börjar ebba ut, ska bli intressant att se vad nästa trend blir.

• Johan70

Happypancake må ha många medlemmar och annonser, men det är få som svarar när man skriver till någon där.

Okcupid har knappt några medlemmar i Sverige. Man får upp massa människor från andra länder i listorna.

Academicsingles/be2 är en djävla skitsida. Om man en gång har betalat för premiummedlemskap så fortsätter de att dra pengar oavsett om man vill avsluta medlemskapet eller inte. Man får kontakta sin bank och spärra/byta ut bankkortet som man har betalat med. Dessutom verkar de flesta profilerna vara fejk.

Mazily är trevligt med folk som gillar kultur, men de flesta där är lite för rädda att ta steget till att träffas.

Tinder funkar bra, jag har träffat fler personer därigenom. Det har inte blivit något förhållande, men det beror ju mest på omständigheterna - att jag inte har passat så bra ihop med dem jag har träffat. Fast vem vet, någon av dem jag chattar med nu kan det ju bli något med.

• Sandajo

Happy pancake är bra för tjejer. För killarna är det oftast överviktiga 2-barsmammor som gäller. (Dom tror dom ska få David Beckham) helt utanför sina proportioner om sin egen dimension.

• mastress

Många tjejer som registerar sej på fake adress på alla dejting sajter och tror att alla i Sverige är rika  och att det inte finns någon som är fattig. Scammers kommer man aldrig ifrån dom sprider sej som en löpeld på alla dejting sajter.

• vetarasool

Seriös dejting - tonzes.com/datingse.htm Har testa de flesta dejting sidor, de flesta som är gratis men på dem har jag också bara hittat oseriös personer tyvärr som är rätt kränkande mot kvinnor. Här kostade det lite, men OJ vilken skillnad på folk. Så värt det!

• Jimmy75
    vetarasool skrev 2025-08-03 15:04:05 följande:

Seriös dejting - tonzes.com/datingse.htm Har testa de flesta dejting sidor, de flesta som är gratis men på dem har jag också bara hittat oseriös personer tyvärr som är rätt kränkande mot kvinnor. Här kostade det lite, men OJ vilken skillnad på folk. Så värt det!

ChatGPT hittar inga spår av sajten - vad är det för tjänst?
Svar på tråden Jävla dating sajter!