• Anonym (Sambon)

Killar svara snälla

Är min sambo, bög?

Ska fförsöka göra de inte allt för långt.
    Varje gång vi haft lite torka eller sämre i vårt förhållande försöker vi krydda sexlivet.
    Berättar om fantasier under sex, nya ställningar, porr, sexleksaker. 
    Vi har längre pratat om 3kant, med en till kille då jag verkligen inte vill med en annan tjej.
    Min sambo har bara sagt att det inte spelar någon roll.

Ibland har vi kört analsex men  inte ofta då jag offtast inte tycker om de.
    Nu sista tiden har han pratat om att han skulle vilja ha något där bak om ni fattar.
    Bett mig att han ska få dildon där bak.
    Velat se porr med enbart 2 killar.
    Prata om att han ska suga den andra killen m.m.

Från början tyckte jag inte så mycket om de.
    Men nu sista 2 gångerna vi haft sex tycker jag han visar lite väl mycket intresse för just att han ska  vara med en annan kille, få upp dildon där bak, och båda gångerna skämtat om att han kankse skulle blivit bög så han alltid får de.

Vad säger ni ? Är han bög eller kan de bara vara en fantasi/nyfikenhet ?  

• Svar på tråden Killar svara snälla
  • Ermenegildo
    Thomas 082 skrev 2012-10-15 15:47:56 följande:
    Nej han är varken bi eller homo! Jag väljer stt citera den gode Olle Waller " man är inte homo/bi sexuell bara för att man utför homo/bisexuella handlingar" han kanske precis som många av oss killar tycker det är skönt att bli tagna i rumpan, eller väldigt upphetsande och skönt att suga av en annan man, det gör ingen till varken homo/bi sexuell för det! Snarare sexuell!
    Man får regelbundet stock i rumpan eller suger av killar men är inte ens bi? Varför i hela friden utsätter man sig i så fall för något sådant, undrar jag försynt?
    It's still written in the scars on our hearts We're NOT broken Just bent
  • Ermenegildo
    Thomas 082 skrev 2012-10-16 08:09:55 följande:
    För att det är skönt kanske ? Du kanske skulle prova själv?
    Om du tycker det är skönt kan du nog lugnt utgå ifrån att du i vart fall är bi.
    It's still written in the scars on our hearts We're NOT broken Just bent
  • Thomas 082

Nej men det e hu de som är hela poängen att du kan tycka det är skönt utan att du är bi/homo eller att du kan vara bi/homo och inte gillar att få kuk i röven!

• Anonym (Ojoj)

De är klara bögvibbar på det!! De flesta killar skulle aldrig kunna tänka sig det!! Tro mig!!

• Thaleya1
    Anonym (Hm) skrev 2012-09-25 08:08:47 följande:
    Ja för i min värld så är man bi/homo/hetro när man kan bli kär i samma kön. Allt annat klassar jag som att man är sexuell.
  • Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-10-16 22:50:19 följande:
    Om du tycker det är skönt kan du nog lugnt utgå ifrån att du i vart fall är bi.
    Nej är man bi så blir man kär i både tjejer och killar. kan tänka sig ett förhållande osv.
    Jag är man och har testat en hel del sex med killar, gillar det en hel del och det gör mig kåt men jag ser mig absolut inte som bisexuell. Eftersom jag aldrig skulle kunna ha ett förhållande med en kille.  Jag skulle aldrig kunna behandla en man som jag behandlar kvinnor. Jag skulle aldrig klara av att kramas med en kille, kyssas, gå och hålla handen, ligga och mysa framför en film och hålla om honom, aldrig kunna ha en dejt, äta frukost ihop och prata och mysa. Därför är jag inte bisexuell.
  • pontus1992

det är skillnad på att vara sexuellt och emotionellt homo/bisexuiell.. en kille som tänder på killar är antingen bi eller homo en kille som tänder på att bli tagen i röven eller suga kuk är också bi el homo men bara sexuellt..

• Anton Chigurh

Antingen är du bög, eller också är du det inte.

Din kille, TS, är bög.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • pontus1992
    Anton Chigurh skrev 2012-10-27 13:57:42 följande:
    Antingen är du bög, eller också är du det inte.

Din kille, TS, är bög.
    nog större chans att han är bi eftersom han är tillsammans med en kvinna
  • Anton Chigurh
    pontus1992 skrev 2012-10-27 14:02:29 följande:
    nog större chans att han är bi eftersom han är tillsammans med en kvinna
    Så länge det varar !!!

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • pontus1992

han tänder ju tydligen på kvinnor om han lever med en kvinna

• Anton Chigurh
    pontus1992 skrev 2012-10-27 14:07:32 följande:
    han tänder ju tydligen på kvinnor om han lever med en kvinna
    Ifall du, som kille, suger kuk, och, som kille, vill ha en i röven. Så är du bög. Sen skiter jag i vad normen säger.
  • pontus1992

hahaha ok jaja.. du skulle bara veta hur lätt det är att få en kille att både suga kuk och bli påsatt och de är heteron

• Anton Chigurh
    pontus1992 skrev 2012-10-27 14:25:57 följande:
    hahaha ok jaja.. du skulle bara veta hur lätt det är att få en kille att både suga kuk och bli påsatt och de är heteron
    Nä, det är bögar......
Svar på tråden Killar svara snälla