• Totti

Fler ensamstående i Stockholm?

Söker fler ensamstående mammor/pappor som kanske vill fika, gå till parken, prata av sig, dela med sig av sina erfarenheter av att vara ensamstående.det är ju inte så lätt alla gånger. är ensamstående med en dotterpå 3 år. Har henne heltid. Fler som är ensamtående på heltid?

• Svar på tråden Fler ensamstående i Stockholm?
  • saradunboll

Vi skulle också gärna ses! Under nästa vecka kan vi dessvärre bara eftermiddagar men det kanske fungerar ändå?

• alven

Hej. Jag träffas också gärna! Har en dotter som snart blir två år. Bor i Hägersten / ANNIKA

• Sandra8404

Är ensam med en 3 1/2årig son. Vi bor i helenelund,Sollentuna. Någon/några som har tid å lust att ses nåt i veckan? Umgås vid nån park/plaskis/bad? Kram på er/sandra

• Emsbli

Jag är med gärna. Kan dock bara helger numera. 

• Emsbli

Det kan jag förstå det är ju en stor grej att börja jobba igen. 

• trixibelle

Ja nu e man hemma efter 4v semester i Turkiet och kommit igång m jobbet,,,, har många helger nu som vi inte gör så mycket,, så gärna fika :) jag bor i Hässelby Strand med min snart 3åriga tjej och 8 åriga kille :)

• trixibelle

ja eller ska  vi få lite fler att sluta upp först så vi blir några st? :) vi får hoppas att de tittar in här :)

• Emsbli

Jag är rätt upptagen framöver men något kan jag ordna :) 

• Mariellesoderling

Hej! Mitt namn är Marielle, Jag har själv skrivit ett inlägg nyss. Jag är 21 år och min dotter är snart 2. Jag bor på Östermalm och vi vill mer än allt träffa nya vänner. 

Vart bor du? 

• Mariellesoderling

Vart ligger östberga? är det långt från Östermalm? Glad

• Mariellesoderling

Juste det stämmer! Hur gammal är du och ditt barn ? Glad  

Svar på tråden Fler ensamstående i Stockholm?