• Anonym (Pirrig)

Nyfikenheten är sjukt stor, är tjej som vill leva ut sina fantasier med en annan tjej!

Fantasierna har funnits länge, och ångrar till viss del att jag inte tog vara på tillfällen som gavs innan jag blev sambo med barn. Jag är hetero men vill verkligen ha sex med en tjej! Vill inte låta det stanna vid bara fantasi, men var börjar man?

• Svar på tråden Nyfikenheten är sjukt stor, är tjej som vill leva ut sina fantasier med en annan tjej!
  • Anonym (Kravlös)
    Pillar skrev 2012-10-07 21:44:26 följande:
    Haha , vem menar du ?:)
    Är också sugen på att testa tjejsex. Funderar på att besöka Eden i Örebro eller ParadiseSwings i Eskilstuna. Är det någon som vet om det också förekommer tjejsex på swingersklubbar?

• Anonym

Ni får mer än gärna skriva till mig. :)

• Improbabilis
    Anonym skrev 2012-10-08 22:38:26 följande:
    Ni får mer än gärna skriva till mig. :)

hur ska dom kunna det? du är anonym...
  • mymy

Ångrar så att jag aldrig tagit chansen att prova när jag varit singel. Tänker ofta på det men vill inte riktigt riskera mitt äktenskap för att testa. Och mannen är inte intresserad av sällskap :(

• Anonym
    mymy skrev 2012-11-26 13:38:13 följande:
    Ångrar så att jag aldrig tagit chansen att prova när jag varit singel. Tänker ofta på det men vill inte riktigt riskera mitt äktenskap för att testa. Och mannen är inte intresserad av sällskap :(

Menar du att mannen inte skulle vilja släppa in en tjej även om han fick vara med?
  • Skepparen
    Anonym skrev 2012-11-26 14:46:14 följande:

Menar du att mannen inte skulle vilja släppa in en tjej även om han fick vara med?
    Varför skulle han "få vara med"? Var det inte tjejsex som frågan gällde? Trekant är liksom något annat.
  • mymy

Nej mannen är inte intresserad av det. Antagligen är väl jag så fantastisk att det räcker för honom (ironisk ;))

• Patricia Sandell93

Jag har sambo sen 4 år tillbaka, jag vill också testa tjej sex! Och min man säger att jag får mer än gärna göra det.. Men vet inte var man ska vända sig. :)

Svar på tråden Nyfikenheten är sjukt stor, är tjej som vill leva ut sina fantasier med en annan tjej!