Nicket "flickvän" säger kloka saker!
Jag kan känna igen mig i din flickvän TS, genom två olika erfarenheter. För det första är det hur det var att i allmänhet bli sexuellt aktiv. När jag började ligga som 14åring (med killar) var ju allt nytt, hade ingen aning om hur anatomin fungerade, vad de gillade osv. Hade ett förhållande i två år med en schysst kille men sexet blev inte riktigt hundra, jag kände mig hämmad och generad och visste dessutom inte vad jag själv gillade (hade då aldrig fått orgasm). Nästa pojkvän däremot var typ som min bästa vän, vi lekte fram sexet och hade jätteroligt. Det var inte först då jag verkligen tog för mig, både i att få och att ge. Fick självförtroende och visste att jag var bra på det jag gjorde. Detta var ju då tack vare den här sköningen till kille och stämningen vi hade mellan oss. Hur har du och din flickvän det, är ni avslappnade?
För det andra så har jag relativt nyss kommit ut, som 22 åring. Kan liksom INGENTING. Starta helt från början igen och plötsligt befinna sig med erfarna råflator och känna sig som en liten newbie- det är inte roligt. När man började sexa som tonåring med andra tonåringar var i stort sett alla på samma plan, man bygger sakta upp erfarenhet ihop. Kan din flickvän känna "ojämnhet" med dig, som jag gör med andra tjejer?
Och som "flickvän" säger, i en tjej/tjej-konstellation blir man plötsligt själv ansvarig för att det ska bli action, det är man inte van vid från en hetrorelation. Ens egna handlingar blir väldigt i blickfånget, för att i stället jucka med lite lojt. :P
Off topic: jag började typ gråta första gången jag låg bredvid en tjej (som inte var en kompis) i samma säng. Dels för att jag längtat så intensivt efter det så länge och att det nu var verklighet, dels för att jag var så skitibrallanrädd eftersom jag inte visste vad fan jag skulle ta mig till. Slutade i att jag låg stel som en fiskpinne och pratade konstant tills solen gick upp och jag skulle till jobbet. Hackade tänder typ hela dagen efteråt. Ha...