• MimmiSthlm

Stockholmare som har BF våren 2013

Hej! 

Jag har försökt hitta en tråd för blivande mammor som bor i Stockholm men utan resultat. Tänkte därför att jag skulle skapa en tråd själv, himla roligt om vi kan följas åt och vem vet - kanske hittar vi vänner för livet här :)

• Svar på tråden Stockholmare som har BF våren 2013
  • Joso

Dutappaengran- Låter som när jag skulle föda min första, jag gick 18 dagar över tiden, och hade inte en tillstymmelse av att kroppen ens vill påbörja en förlossning. Blev igångsatt, 15 timmar senare föddes Sara. Hur går det nu med liten? Är det skönt att ha kommit hem?

?Sara 2003 & Noel 2007 & bebis 2013? blogg- www.hannsan.wordpress.com
  • celba

Jag har försökt gå med i Facebook gruppen
    Vårmammor 2013 Sthlm

Men jag kommer inte in till gruppen

• Joso

Celba- vad konstigt.. Sökt på "Vårmammor 2013 Sthlm" Annars får du söka vänskap med mig via fb, så får du kliva i. I tråden så....

• DuTappaEnGran
    Joso skrev 2013-03-12 17:19:50 följande:
    Dutappaengran- Låter som när jag skulle föda min första, jag gick 18 dagar över tiden, och hade inte en tillstymmelse av att kroppen ens vill påbörja en förlossning. Blev igångsatt, 15 timmar senare föddes Sara. Hur går det nu med liten? Är det skönt att ha kommit hem?

Joso skrev 2013-03-12 17:19:50 följande:

Allt går jätte bra! Hon är världens snällaste! Amningen fungerar super! Vi har smekmånad här hemma! mannen tog ut två veckors semester i samband med Alicias födsel så han är hemma till 2april. Får se hur kul det blir sen när han börjar jobba.... Då känns det som det verkliga reste för oss alla kommer börja... :-S
  • Joso

Dutappaengran- det kommer att gå toppen, det är då du hittar dina egna små rutiner med din dotter, och kommer inte vilja ha din sambo där :) ;)

• ZZ12

Hej hej!

Tar ni in fler till er grupp...?

Väntar barn till början av maj o har en liten 3 åring hemma också.

//

• ZZ12
    Joso skrev 2013-04-04 23:06:36 följande:
    ZZ12- sök till Facebook gruppen du med.. "Vårmammor 2013 Sthlm"... :)
    Vad kul!  Jag gör det nu!

Svar på tråden Stockholmare som har BF våren 2013