Imorgon är det möte m socialtjänsten med exet ang ungänge
Usch och fy... Jag har så ont i magen... Imorgon ska jag till socialtjänsten på familjeenheten och träffa exmannen som fullständigt hatar mig. Han har i åratal försökt eliminera min som mamma till min dotter, som idag är 10 år. Vi har haft delad vardnad och haft varannan vecka i 7 års tid.
I augusti fick han ett ryck och tog henne ifrån mig, vägrar lämna henne tillbaka, pratar illa om mig inför alla och även henne. Till saken hör att han aldrig har prioriterat dottern, tex så åker han på resor med flickvännen för flera tusen kr och sen har han inga pengar att köpa kläder/skor/betala 200kr till klasskassan etc etc Han jobbar hela tiden, överallt och lämnar henne till farmor, el kompisar. Dottern får passa dom 2 småsyskonen som är under 5 år...
Ja det finns sååå mkt saker där han brister men NU minsann ska han ha henne och säger att JAG är en dålig mamma??!! Jag har alltid ALLTID prioriterar min dotter, jag har jobbat 50% för att kunna vara mer tillgänglig för mina barn, jag är alltid hemma ( såklart) på kvällarna. Jag lägger mina sista kronor på mina barn och ser alltid till att hon är hel/ren och får mängder med kärlek.
Imorgon kära ni, ska vi mötas hos socialtjänsten och jag vet att han kommer smutskasta mig kollosalt!! Jag vet i mitt hjärta att hon har det bra hos mig och jag vet att hon får sämre omsorg hos honom- ändå tar hon han parti..
Kan dom ge honom rätt i ta mitt barn ifrån mig???