• zaza1985

The Baking Soda-Test = veta könet?

The Baking Soda-Test har ja läst att många gör och har även själv provat det, någon mera som har gjort det? som vet EXAKT hur man ska göra och de har visat rätt på kön? enligt mig ska de ju vara en pojke men vet ej om man har gjort korrekt, någon som vill dela med sig för detta har stämt på väldigt många berätta hur ni gjorde och om det stämde en kul grej under graviditeten

• Svar på tråden The Baking Soda-Test = veta könet?
  • Nicolew

Jag gjorde precis testet och det pyste inte alls! Ska på ultraljud nästa torsdag så då ska det bli intressant att se vad de säger! 

• zaza1985
    Nicolew skrev 2012-10-15 18:09:24 följande:
    Jag gjorde precis testet och det pyste inte alls! Ska på ultraljud nästa torsdag så då ska det bli intressant att se vad de säger! 
    vad tror du själv du väntar då? jag är inne på mitt fjärde barn men ändå så är man nyfiken alla gånger hehe....
  • amiofo

Är snart i v 12 ioch gjorde precis testet, ingen jättereaktion men blev ett tunt vitt täcke av bubblor. Får väl testa igen om några v.

• Anna Panna 81

Jag ska på rul på fredag men ska inte ta reda på könet men ska nog hem o testa detta för skoj skull

• Nicolew
    zaza1985 skrev 2012-10-15 19:51:04 följande:
    vad tror du själv du väntar då? jag är inne på mitt fjärde barn men ändå så är man nyfiken alla gånger hehe....
    jag trodde ju att jag väntade en flicka redan innan jag gjorde testet, så både jag och the baking soda hade fel :)
  • Dreamheart

Hejsan,

Jag är i v. 20 och gjorde testet nyss. Jag gjorde det även igår:P

Jag har fått höra att man ska kissa i en plastkopp sen så häller man 1-2 tsk bikarbonat i en annan plastkopp. Häll sedan i kisset i plastkoppen med bikarbonat. Det ska då inte fräsa någonting alls om det är en flicka och endast lite fräs till mkt fräs eller bubblor betyder att det är en pojke.

Jag har gjort testet två gånger men är ändå tveksam... för när kisset hälls i så vart det någon bubbla men det slutar på en gång efter att allt kiss är i plastmuggen :/ är det då en pojke eller flicka???

Någon som har bättre kunskaper på det här testet?

Vi ska göra ultraljud imorgon men har lovat sambon att inte ta reda på vad det är för kön:( är såååå nyfiken.

Glad Lucia alla mys människor:)                

• MissOlzon

Provade två gånger och båda gånger visade det tjej. UL igår och det är en pojke!

• jmynt

jag är i v.12 och gorde testet nyss och här fräste det som bara den, så om det är rätt o riktigt så ska det vara en lite pojke där inne.

• sweetbird

Stämde på mig . Visade pojke . Ut kom en pojke , precis som ul bilderna visade med:D

• Hemlig123

Någon mer som gjort? Jag testade..

Max en bubbla vid själva blandningen, sen när jag rörde om blev det bara grumligt, men inge fräs lr bubblor..

• Smiles

Gjorde det två gånger när jag väntade min dotter, det bubblade och fräste båda gångerna. Ingen succé för mig alltså...

Svar på tråden The Baking Soda-Test = veta könet?