• Anonym (Nyfiken Tjej)

Nyfiken på tjejer

Jag är så sjukt nyfiken på att vara med en annan tjej. 
    Jag har haft detta i huvudet i säkert 5-6 månader
    Nån mer som är nyfiken? 

• Svar på tråden Nyfiken på tjejer
  • Anonym (ellie)

Ja, jag har varit det i flera år, men vet inte hur jag ska göra då jag är gift och har 2 barn och inte vill vara otrogen :-\

• MWG93
    Anonym (ellie) skrev 2012-10-21 16:35:37 följande:
    Ja, jag har varit det i flera år, men vet inte hur jag ska göra då jag är gift och har 2 barn och inte vill vara otrogen :-\
    Prata om att ha trekant med tjej ;) killar drömmer rätt ofta om de och du får testa o vara nära en tjej :)?
  • Anonym

Jag har sedan en till tillbaka levt ihop med min första tjej. Denna tjej har tidigare varit en av mina bästa vänner så vi känner varandra utan och innan. Innan vi blev ett par så bodde jag tillsammans med en kille i 10 år. Jag har även två barn med honom. Men den senaste tiden så kände jag att det va något som inte stämde. Så jag gjorde slut och det va nog det bästa som kunde ha hänt. 

Nu bor jag med min tjej och våra 4 barn. All den kärlek som finns i detta hus trodde jag inte kunde finnas. Det är en jätte stor skillnad att vara tillsammans med en tjej om jag ska jämföra med mitt tidigare förhållande. Nu hjälps man åt på ett annat sätt och alla är så mycket gladare. 

Så mitt "byte" är det bästa jag har gjort. Jag har hittat hem och jag är så otroligt lycklig i detta förhållande.

• Anonym (Swinger)
    Anonym skrev 2012-10-23 08:11:17 följande:
    Så mitt "byte" är det bästa jag har gjort. Jag har hittat hem och jag är så otroligt lycklig i detta förhållande.

Underbart när man hittar den rätte oavsett om det är en man eller kvinna.
    Det som jag reflekterat över är när man läser annonser på BC så är en stor andel av kvinnorna Bi eller Binyfikna inte alls lika utbrett bland männen. Samma sak på Swingersklubbar där är det inte alls ovanligt med två kvinnor som njuter av varandra men jag har aldrig sett två män som haft sex med varandra på klubb.
  • Anonym
    Anonym (Swinger) skrev 2012-10-23 08:28:27 följande:
    Underbart när man hittar den rätte oavsett om det är en man eller kvinna.
    Det som jag reflekterat över är när man läser annonser på BC så är en stor andel av kvinnorna Bi eller Binyfikna inte alls lika utbrett bland männen. Samma sak på Swingersklubbar där är det inte alls ovanligt med två kvinnor som njuter av varandra men jag har aldrig sett två män som haft sex med varandra på klubb.
    Jag tror nog att tjejer kan ta för sig mera när det kommer till kritan...  Jag tror att killarna är lite för "fega" för att släppa loss. Medans vi testar på.. Men absolut så tycker jag att du ska testa om du är nyfiken. Du får lägga fram det lite snyggt till din karl =)
  • Anonym (Lika nyfiken)
    Anonym (Nyfiken Tjej) skrev 2012-10-16 17:15:59 följande:
    Jag är så sjukt nyfiken på att vara med en annan tjej. 
    Jag har haft detta i huvudet i säkert 5-6 månader
    Nån mer som är nyfiken? 

Hur har det gått? Hittat nån tjej Flört?
  • samma här01

Skönt att se att man inte är själv med sina funderingar :) Jag är dock inte intresserad av någon seriös relation med en annan kvinna utan bara det köttsliga ;) Har varit med tjejer på fyllan, men skulle helst vara det nykter, vågar dock inte då på samma vis.Glad  Men visst lite vin lättar på hämningar en aning

• piiiinkcat

känner lite samma sak. killar attraherar mig inte på samma sätt.. men tjejer... *nom nom* de luktar gott och är mjuka att röra vid..

synd man är upotagen och har barn. hade jag varit singel så hade jag busat runt för fullt.. nu får det vara i mina drömmar...

• Anonym (Förvirrad)

Jag har hamnat i ett konstigt läge, som jag aldrig trodde skulle hända mig. För några månader sedan separerade jag och min man (varit ett par i ca 12 år och har tre barn tillsammans). För några dagar sedan träffade jag en kvinna, som jag känt lite ytligt i ganska många år, på en middag hos gemensamma bekanta. Vi pratade ganska mkt under kvällen och plötsligt kommer jag på mig själv med att börja känna helt andra känslor för kvinnan, sitter och funderar på hur det skulle vara att kyssa henne osv. Jag som aldrig haft annat än vänskapliga känslor för kvinnor, känner mig väldigt förvirrad och kommer på mig själv med att dagdrömma om hur det skulle vara att leva tillsammans med den andra kvinnan. Det känns som om känslorna kan vara besvarade, vad jag vet har hon aldrig haft något längre förhållande och det kan ju bero på att hon dras till kvinnor och när man bor på en lite mindre ort kan det ju vara lite svårt ibland att "hitta rätt". Hur som helst känns det spännande att mitt liv tagit en sådan vändning och jag får se vart det tar vägen...vi ska träffas nästa vecka och ta en promenad tillsammans. Inser att kärlek handlar om något mellan olika människor och behöver inte alls hänga ihop med vad man har för kön....har ju tänkt så förut också på ett sätt, men känns mer verkligt när man är med om det själv.

• Anonym (Tänder på tjejer)

Jag är tjej,gift med en man och vi har 2 barn. Jag har vetat sen tonåren att jag dragits till både tjejer och killar men först för ett par år sedan varit med en tjej på riktigt. Vi har haft 3 kant med en tjej och även träffat ett annat par och haft sex med dem. Jag älskar tjejers härliga kroppar :)

• Anonym (bi)

Är stolt bi men håller mig lite anonym i denna tråd.

Klart du ska stilla din nyfikenhet, det värsta som kan hända är att du känner vid kyssen att det inte är "din kopp av te" och så får det fortsätta bara vara en dröm.

• Anonym (smajl)

Hur har det gått? *nyfiken*

Anonym (Förvirrad) skrev 2013-08-17 21:14:52 följande:
    Jag har hamnat i ett konstigt läge, som jag aldrig trodde skulle hända mig. För några månader sedan separerade jag och min man (varit ett par i ca 12 år och har tre barn tillsammans). För några dagar sedan träffade jag en kvinna, som jag känt lite ytligt i ganska många år, på en middag hos gemensamma bekanta. Vi pratade ganska mkt under kvällen och plötsligt kommer jag på mig själv med att börja känna helt andra känslor för kvinnan, sitter och funderar på hur det skulle vara att kyssa henne osv. Jag som aldrig haft annat än vänskapliga känslor för kvinnor, känner mig väldigt förvirrad och kommer på mig själv med att dagdrömma om hur det skulle vara att leva tillsammans med den andra kvinnan. Det känns som om känslorna kan vara besvarade, vad jag vet har hon aldrig haft något längre förhållande och det kan ju bero på att hon dras till kvinnor och när man bor på en lite mindre ort kan det ju vara lite svårt ibland att "hitta rätt". Hur som helst känns det spännande att mitt liv tagit en sådan vändning och jag får se vart det tar vägen...vi ska träffas nästa vecka och ta en promenad tillsammans. Inser att kärlek handlar om något mellan olika människor och behöver inte alls hänga ihop med vad man har för kön....har ju tänkt så förut också på ett sätt, men känns mer verkligt när man är med om det själv.

• Anonym (Tänker på henne)

Jag vill också dela med mig hur det ligger till för mig. Jag är inte bi (tror jag) och har aldrig tänkt tanken ens. Visst, ha sex med en tjej eller hångel har jag fantiserat om, men bara som en "rolig" grej och för att jag är nyfiken. Jag älskar män, verkligen, och i dag har jag träffat en man och det känns bra. 

Men nu till saken; hon jobbar som polis och en kväll, efter att vi jobbat tillsammans, fick jag skjuts i radiobilen till stan för att jag sedan skulle ta mig hemåt. Hon frågar om jag vill följa med till ett ställe som skulle gå snabbt, eftersom hon är "sällskapssjuk", sa hon. Jag svarade ja, och vi begav oss. Under den korta resan till stället pratade vi om en djup och allvarlig händelse som hon fått erfara, och jag förstod att detta säger hon inte hur som helst. Det är en sak man håller lite för sig själv, speciellt som stolt polis och man vill inte alltid visa sig sårbar. På väg tillbaka efter att vi var till det där "stället", pratade vi lite till och hon berättade bland annat att hon hade en kille förut men det tog slut. Det var inget märkvärdigt och varken jag eller hon visade tydliga anspelningar på något annat, vad det nu skulle vara. Men jag trivdes med henne och jag blev lite smått nervös, jag har ingen aning om varför. Jag har träffat henne tidigare genom jobb och jag tycker att hon är extra snäll mot just Mig. Jag råkade även träffa på henne för inte så länge sedan, då hon var i tjänst och jag privat, och både jag och hon blev överraskade över att se varann, eftersom det var ett tag sedan innan. Jag ville krama henne egentligen, men det hade bara varit olämpligt och konstigt.

Grejen är att jag vill se henne, och jag tänker på henne ofta. Jag tänker det ni andra beskriver, att jag är nyfiken på hur hon ser ut naken, hur hon smakar, hur det hade varit att hångla upp henne våldsamt - allt. Hjärtat klappar till lite extra, och det känns konstigt men ändå naturligt. Jag kan inte riktigt avgöra om jag känner "såhär" för att hon är trevlig och söt, eller om jag på allvar skulle kunna utveckla känslor eller liknande för henne. Jag förstår inte varför jag vill träffa henne igen och undrar när jag kommer att göra det, men det är så det är det...

Märkligt...  

• Anonym (Förvirrad)

Nu har jag träffat kvinnan, jag berättade om tidigare i tråden, några gånger till. Vi har varit ute och promenerat några gånger efter jobbet och jag känner mig otroligt glad när jag är med henne. Vi kan prata om både roliga och jobbiga saker och jag känner att mina känslor blir starkare för varje gång vi träffs. Det känns som om hon kanske känner likadant, men det är väldigt jobbigt att inte veta. Tänker att det nog är jag som måste tala om hur jag känner, hon vet ju att jag varit ihop länge med en man innan. Känslan att vara kär i denna kvinna är så härliga och det känns annorlunda på ett sätt än att vara kär i en man. Kommer på mig att jag testar massa olika scenarier i tankarna...hur det skulle vara att kyssa henne, smeka henne, gör vardagliga saker tillsammans osv och ingenting kan få mig att känna annorlunda, tvärtom. Det jobbiga är ju att inte veta om hon känner likadant...funderar på om man kan få sådana här känslor som känns starkare efter had om inte den andra sänder signaler tillbaka. Tänker  t ex på Anonym (tänker på henne) och din berättelse, tror att det måste vara någon kemi som gör att det känns så speciellt, ananrs så skulle det väl kännas så med många fler tänker jag.

Försöker tänka hur det varit när jag träffat nya tjejkompisar förut, tjejer som sett bra ut och som det känts otroligt bra att umgås med, men jag har aldrig fått de här känslorna för en tjej tidigare. Det enda sättet att få reda på hur det ligger till är väl att säga som det är, men det känns väldigt läskigt samtidigt. Har sagt att jag blir väldigt glad av att vara med henne osv, men det kan man ju säga till sina vänner också. Laddar för att så småningom våga säga som det är...men avvaktar lite och samlar mod. Försöker tänka att man inte vet hur länge man lever och det gäller att våga chansa. Det värsta som kan hända är väl att hon inte vill träffa mig mer och även fast det skulle vara väldigt tråkigt, så överlever man ju det. Ska se om jag kan våga hinta lite mera nästa vecka när vi promenerar

Försöker hitta tecken på att känslorna är besvarade och tycker mig se sådana tecken, men när man är så här i känslosvall så är det ju svårt att veta om det är önsketänkande eller om det faktiskt är så. Fram tills jag våga säga som det är får jag fortsätta drömma fina och sköna drömmar om henne och se fram emot nästa gång vi träffs

Hoppas ni andra lyckas bra med era "kvinnoaffärer"

• Olive

Jag måste säga att det är lite kul att läsa om alla nyfikna som kanske stött på något eller någon speciell kvinna.
    Jag kom på relativt tidigt att killar inte var min grej även om jag undrat med åren.
    Hur som helst så tycker jag att man ibland måste stilla sin nyfikenhet och gå på känslan, ta vara på den.

Jag är inte nyfiken på killar det går inte att jämföra med en kvinna och då menar jag en feminin eller tjejig sådan.

• Anonym (Hmm)
    Jag har haft/har fantasier om att ha sex med en tjej, få slicka och bli slickad. Leka med hennes kropp och att hon leker med min. Skulle nog aldrig våga göra det irl dock... Även fast min man tänder på tanken att jag har sex med en tjej så oroar jag mig att han skulle känna annorlunda under tiden (han vill titta) eller efter
Svar på tråden Nyfiken på tjejer