Anonym (homo i heteropar) skrev 2012-10-31 10:58:03 följande:
Förstår lite hur du menar, i och med att jag tänkt att jag ska vara "normal" och sådant, har jag också valt att vara tillsammans (och också gifta mig) med killar.
Något som gjort att jag "bara" gillar sexet med min man är nog att vi också har så pass olika i smakväg, vad vi gillar och inte. Han vill avancera, det vill inte jag. Så därför är det inte att jag älskar sexet, mer bara... Det är okej, så att säga.
Vill du, anonym så kan vi fortsätta prata.?
Jag har alltid tyckt att sexet bara är något fysiskt, jag har aldrig fått ut något annat än en orgasm av det. Jag har känt mig som världens sämsta partner som inte vill ge min man njutning, men jag äcklas av hans kropp, hans penis, hans kroppshår, hans maskulina lukt. Jag vill ju ha en kvinna i sängen och jag längtar jätte mycket efter att få ge en kvinna njutning, känna hennes rörelser, höra hennes små ljud.
Jag har blivit kallad för egoist eftersom jag bara tar emot i sängen, men jag vill ju så gärna få ge, det är bara det att jag har fel person i min säng. I många år ställde jag upp på mer än jag ville, med resultatet att jag äcklades över mig själv och mådde psykiskt dåligt.
Ett tag övervägde jag också att fortsätta äktenskapet, för barnens skull och lite för min skull också. Jag trivs ju i huset och ekonomin är jättebra. Men när jag tänkte att jag då skulle leva ett helt liv utan att få uppleva äkta kärlek. Utan att få leva tillsammans med kvinnan i mitt liv. Att jag skulle fortsätta vara olycklig och falsk mot mig själv och min man. Då började jag vänja mig vid tanken på en skilsmässa. Jag håller fortfarande på att vänja mig vid ett tanken på ett helt annat liv. Jag är livrädd, men samtidigt blir jag glad när jag tänker på målet, sann kärlek där jag får ge av hela mitt hjärta och min själ.