Pergotime-start i november, någon som vill följas åt?
Hej!
Efter 15 månaders försök efter mf nr 2 ska jag äntligen få börja med pergotime. Någon som vill följas åt som också ska börja med det i början/mitten av november?
Hej!
Efter 15 månaders försök efter mf nr 2 ska jag äntligen få börja med pergotime. Någon som vill följas åt som också ska börja med det i början/mitten av november?
Bara att kämpa vidare :) När jag blev gravid hade jag ätit dubbelkurer i 6 mån så ge inte upp än :)!
får man hänga på här ska börja med pergotime på måndag hoppas verkligen att de ger resultat :)
Erudike! Klart att du får :) Jag tar mina sista tabletter av första kuren imorgon så vi är inte långt ifrån varandra.
Imorgon skall jag på UL för att se om det händer något :)
Åh vad jag hoppas ni får era plus snart! :)
Allt såg bra ut på UL :) En fin äggblåsa som var 12-13 mm redan på dag 9 så imorgon börjar jag testa med ÄL test och förhoppningsvis till helgen skall vi göra bebis :))
Lycka till! :))
va inne i måndags hade två fina äggblåsor, ska in på fredag igen för ett nytt vul för att vara säker på att de växt sig till bra storlek hemskt spännade detta :) får hoppas de fäster
Fick glad gubbe på Äl testet idag på dag 17 så nu har jag tagit ägglossningssprutan och satsar på att göra bebis dom närmaste 36 timmarna.
Bim 1 feb,håller tummarna för ett mirakel ;)
varit på nytt ul idag tyvärr blev de inget äggen va på tok för små mot va de skulle vara så hon sa att vi får göra ett nytt försök vid nästa blödning och öka dosen får hålla tummarna då istället
Va tråkigt erudike,hoppas på bättre resultat nästa månad då.
Själv går jag nu och väntar på Bim ;)
Vi lyckades iallafall pricka in ÄL.....
1 feb får jag lov att testa... Om inte mensen kommer innan vill säga.
Har inga förhoppningar om att det kommer att funka på tanke på att sonen tog flera år att få till men man kan ju alltid hoppas ;)
Kommer att ge det 6 mån med pergo/ pregnyl syskonförsök annars får det vara.
Vi har ju trots allt en son redan :)
I onsdags var jg på VUL, hade då en äggblåsa på höger äggstock som var 17 mm så hon trodde att ÄL skulle bli nu till helgen. Har sett en liten stegring på ÄL testet men än är det inte positivt. Äggblåsan bör ju vara 21mm idag om det växer 2 mm per dag. Hoppas det funkar nu! Kommer att försöka med pergo en månad till sen måste jag ta paus. Så får vi se vad som händer sen.
Vill lämna lite hopp till er som börjar med pergotime nu.
Vi tog en första kur med Pergotime i slutet på november, och det tog sig på första försöket. Efter att ha försökt bli med barn i 2 & 1/2 år så är jag nu i vecka 10 :)
Till sommaren kommer bebis nr 3 <3
Lycka till allesammans!