• Anonym (Galen)

Vilken fantasi använder du dig av när du onanerar?

Ja, precis som det låter.

Själv är det oftast tankar på en vännina till min fru. Finns två som jag fantiserar om. En som jag knullar bakifrån och en som jag tar i missionären och på diskbänken.

Sjukt va? =)

• Svar på tråden Vilken fantasi använder du dig av när du onanerar?
  • Anonym (Göran)

Att jag av en slump träffar mitt ex på stan. Hon är lite berusad. Det är sent på kvällen. 

jag har varit på aw men inte druckit. hon frågar om jag vill köra henne hem. 

det gör jag. Jag följer med in och vi sitter och pratar om allt möjligt. Sen blir det en laddad stämning. Det blir så att vi har sex.  

• Anonym (Jag kallar mig Adam)
    Anonym (Olivia) skrev 2025-07-12 18:01:34 följande:
    Vore det inte spännade att de henne bli tagen med okänd man medan du står bredvid och runkar?
    På riktigt?
    På riktigt, jo det är typ min största igångsättning att vara med om! 😇
  • Anonym (Olivia)

Jag brukar tänka på snygga araber...

• Anonym (Big dick)

Jag tänker ofta på exets kollega men sin underbara kropp, hur hon ber mig om hjälp med praktiska ting som sedan övergår i förförelse. 

Fantiserar om hur hon rider mig och jag sedan får ta henne bakifrån med sin gudomliga rumpa och lår. 

Gör typ aldrig ljud när jag onanerar men när jag tänker på henne så kan jag inte vara tyst när jag kommer! 

• Chattsugen

Jag fantiserar ofta om andras flickvänner. Tänder nå oerhört på det. Sexchattar ofta med en som är gift och vi fantiserar om allt tillsammans allt som hennes man inte vill göra. Vi har gjort detta i flera år så mina fantasier när jag onanerar kommer ofta från dom chattar. Kik är fantastiskt bra att ha. Tungan ute

• Semlisen

Min senaste fantasi har varit att min partner håller om mig, medans hans kompis knullar mig 

Semlisen skrev 2025-07-13 16:31:20 följande:

Min senaste fantasi har varit att min partner håller om mig, medans hans kompis knullar mig 

Håller handen eller hur håller han i dig? Tar hans kompis dig bakifrån eller hur ser det ut  din fantasi? 
  • Anonym (Tv-beroende)

Både onani och i mina drömmar skådespelaren Raul Esparza som spelar åklagare i Law and order. Det är något med ögonen, blicken som gör att jag flämtar efter andan redan i vinjetten.

• Kanonen56

Har några favoriter som ständigt återkommer. Men den senaste är om exets bästa vän.. Vi var cm ifrån att börja knulla med varandra på riktigt innan... Men fantasin jag har är att manipulera exet till att sova över, och sedan knulla hennes vän hela natten medans mitt ex ligger bredvid där och slaggar.. 

Min fantasi - alltid min fru och då henne intimt med någon annan. Konstigt men sant! 

• Anonym (Kille 32)

Jag brukar fantisera om att jag har sex med en kvinna som är 40 år, är själv 32.

Svar på tråden Vilken fantasi använder du dig av när du onanerar?