Är så jävla trött på svärmor!!!
Min svärmor röker inomhus när vi inte är där och då röker hon i hela lägenheten och när vi lämnar dottern där så luktar det rök. Och ibland så sitter hon med en cigg i handen i vardagsrummet.. Både sambon och jag har bett henne flera gånger att gå ut på balkongen och rök när hon vet att vi ska komma! Jag är gravid i vecka 30 och tål verkligen inte lukten vilket jag också har sagt till henne. Förra veckan tyckte vi att det hade gått för långt när det luktade så illa att jag fick gå ut och då skulle min dotter sova där... Och mesans jag står där ute på balkongen så pratar sambon med henne och säger att hon kan väl åtminstone röka under fläkten när vi inte är där vilket hon gick med på.. Men hon får gå ut och röka när dottern är där! Och igår så sov dottern där och när vi hämtade henne idag så stank det rök i hela lägenheten igen!! Jag håller på att bli tokig på fanskapet!!!! Hur får jag kärringen att lyssna? Tror hon inte att vi inte märker att hon fortfarande röker inomhus för att vi inte har sagt något än? Vi är ju inte dumma i huvudet! Jag vill inte vara så hård och säga att dottern inte får vara där om hon inte lyssnar.. Ville bara skriva av min ilska lite.