Tänkte ta en öl, har pumpat ur, men hur gör jag sen?
Jag tänkte ta en öl ikväll och har pumpat ut mjölk så att han har att dricka ikväll och inatt.
Men hur gör jag med amningen?
Bara avvaktar eller pumpar ur och slänger?
Jag tänkte ta en öl ikväll och har pumpat ut mjölk så att han har att dricka ikväll och inatt.
Men hur gör jag med amningen?
Bara avvaktar eller pumpar ur och slänger?
Fast andra har ju redan förklarat så bra
Nu var det lika mycket som i filmjölk som vi pratade om
O lik förbannat så barnet i sig en liten mängd alkohol , tycker ni ska läsa all forskning inom detta inte bara Livsmedelsverkets , men som jag sa alla gör som dom vill , jag skulle aldrig chansa att mitt barn fick i sig alkohol oavsett mängd , så desperat efter alkohol är jag inte o kommer aldrig att bli ! Lämnar detta nu o hoppas föräldrar använder det sunda förnuftet när det gäller vad man äter o dricker när man ammar !
Ni var det ju den som skrev att man kan dricka sig redlös på alkohol utan att det påverkade barnet jag har pratat om hela tiden men ni hävdar fortfarande att bebis inte får i sig alkohol eller så läser ni inte !!
Den teorin håller inte o jag tänker inte vara kvar o dra allt igen ! Tack för mig
Hihi... Så Jimbo fortsatte argumentera
Oj, jag slutade skriva när det var två sidor i denna tråd.
För ni som vill veta hur det gick så kunde jag bara dricka en halv 33 cl öl eftersom jag tyckte den smakade alldeles för mycket alkohol.
Att varit utan alkohol sedan nyår och under året druckit några alkoholfria öl så blev alkoholsmaken så stark så det smakade inget gott alls,